Fandom

Gothicpedia

Lucia

5071stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze12 Udostępnij
Nikogo nie smuci, że jej już tu nie ma. Wykorzystywała wszystko i wszystkich. Była dziwką nie tylko z zawodu…
Nadja o Lucii
Lucia
Lucia (by SpY).png
Informacje
Gildia
Zawód
Poziom
50
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Występowanie
Wyznanie
Ogólne
Dubbing
Kod na przywołanie
BDT_1091_Addon_Lucia

Luciakurtyzana, występująca jedynie w Gothic II: Noc Kruka. Jest chciwa i egoistyczna – świadczy o tym m.in. kradzież złotej misy Bromora.

Przed akcją gry Edytuj

Pracowała w portowym domu publicznym – „Czerwonej Latarni”. Wraz z przyjazdem paladynów zbrzydło jej miasto Khorinis. Uważała, że wojownicy Innosa i straż miejska, będąca na ich usługach nie robią nic poza psuciem interesów i plądrowaniem farm. Lucia nie mogła tego znieść. Pewnej nocy uciekła z Elvrichem, czeladnikiem stolarza, który się w niej zakochał. Zamierzali uciec razem w góry, ale ich plany zostały pokrzyżowane przez bandytów, którzy ich porwali.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Elvrich został w obozie bandytów za farmą Bengara, a jego ukochana zostawiła mu list pożegnalny, w którym jest wyraźnie napisane, że zrywa z młodym czeladnikiem, po czym zostaje zabrana przez oprawców do ich obozu w zapomnianej dolinie budowniczych w Jarkendarze. Nie pracuje w kopalni jak inni porwani, tylko przebywa w knajpie Snafa gdzie handluje alkoholem, zamiata podłogę, uczy zręczności, a nocami destyluje trunki przy stole alchemicznym na piętrze. Gdy Bezimienny z nią rozmawia, dowiaduje się, że nie ma najmniejszej ochoty wracać do miasta, ponieważ jest jej dobrze ze Snafem, Fiskiem i innymi bandytami. Jest zauroczona strażnikiem bramy – Thorusem. Bohater usłyszy też słowa potwierdzające zerwanie z Elvrichem. Kobieta ma swojego byłego chłopaka za tchórza, uważa też, że powinien był coś zrobić, gdy zostali porwani przez bandytów.

Dalsze losy Edytuj

Po dotarciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar jak i też cała wyspa została zaatakowana przez orków, tym samym została ona prawdopodobnie przez nich zabita, bądź zniewolona.

Piratenleben Edytuj

Za sprawą głównego bohatera – pirata Rhena – Lucia wraca do Elvricha, który uciekł z Khorinis i dołączył do załogi Grega.

Złote Wrota Edytuj

Próbuje zwabić głównego bohatera w pułapkę, gdy ten szuka pergaminu mocy. Zamyka go w jaskini wraz ze swoimi oswojonymi wężami błotnymi. Gdy Bezimienny zabija potwory, Lucia ucieka. Jeśli bohater będzie za nią podążał, ta wykrzyknie, że jest przez niego prześladowana, po czym skoczy w przepaść.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyna z prostytutek Czerwonej Latarni nie ma imienia kończącego się na ja (Vanja, Sonja, Nadja).
  • Jej list pożegnalny występuje w Gothic II bez dodatku.
  • Lucia mówi bohaterowi, że w karczmie nie mają na składzie piwa. Jednak podczas handlu z nią, można je kupić.

Więcej w Fandom

Losowa wiki