Fandom

Gothicpedia

Lorn

4967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Lorn
Lorn G4.png

Informacje
Zawód
Rybak
Miejsce zamieszkania
Chata rybacka
Miejsce pobytu
Setarrifska wieża strażnicza
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie
Dubbing

Lorn – postać, występująca w ArcaniA. Jest to rybak z baronii Stewark.

Zasłyszane w Rozdartej Dziewicy Edytuj

Gdy razem z resztą rybaków i drwali przebywa w Gospodzie pod Rozdartą Dziewicą, zjawiają się żołnierze baronii Setarrif, drwią z biedy panującej w baronii Stewark i siłą zmuszają wszystkich przebywających w gospodzie do zaciągnięcia się do armii i walce przeciw Królestwu Myrtany. Następnie bierze udział w bitwie w wąwozie Thorniarskim i jako jedni z nielicznych on i jego ludzie dzięki ucieczce z pola walki przeżywają bitwę oraz udają się z powrotem do gospody Murdry.

ArcaniA Edytuj

Znajduje się w wieży strażniczej, na południe od "Rozdartej Dziewicy" razem z Rauterem. Był on jednym z rybaków, którzy wyruszyli na wojnę. Po powrocie, okazało się, że miejscowa właścicielka gospody - Murdra, sprzedała łodzie dane jej w zastaw, za wykarmienie rodzin rybaków, podczas ich nieobecności. Po tym wydarzeniu, był tak zdenerwowany, że ukradł Murdrze drewnianą nogę jej zmarłego męża Belgora. Zgubił ją jednak w okolicach Świńskiej Górki, ponieważ był wtedy pijany. Z powodu straty łodzi, z desperacji przyłączył się do bandytów, pod przywództwem Dartana, okupujących most. W odzyskaniu nogi pomaga mu Bezimienny, odzyskując ją. Jeżeli poprosi Lorna o pomoc w pozbyciu się bandytów, ten wyśle go do Starej Kopalni po szkatułę ze złotem, która niegdyś należała do sztygara. Za złoto z niej chce kupić nowe łodzie. Kiedy bohater przynosi szkatułę, Lorn nie może jej otworzyć i wysyła Bezimiennego do Murdry, która posiada klucz. Zdobyła go od samego sztygara, który przed zawaleniem się kopalni, zatrzymał się w "Rozdartej Dziewicy" i zostawił swój płaszcz z kluczem w środku. Rybak każe mu wymienić klucz na drewnianą nogę Belgora. Po przyniesieniu klucza przez bohatera, Lorn otwiera szkatułę i dzieli się złotem z Bezimiennym. Rybacy, nie muszący już współpracować z bandytami, są gotowi pomóc bohaterowi w pozbyciu się ich. Wymyślili hasło, na wypadek gdyby Murdra jednak zapłaciła za łodzie, które brzmi: "Idziemy na połów". Po zabiciu Dartana, Lorn nazywa Bezimiennego przyjacielem i mówi, że zawsze będzie mile widzianym gościem.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy nie są znane, prawdopodobnie dalej pracuje jako rybak.

Więcej w Fandom

Losowa wiki