Fandom

Gothicpedia

Lorn

5323strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lorn – postać, występująca w ArcaniA. Jest to rybak z baronii Stewark.

Zasłyszane w Rozdartej Dziewicy Edytuj

Gdy razem z resztą rybaków i drwali przebywa w Gospodzie pod Rozdartą Dziewicą, zjawiają się żołnierze baronii Setarrif, drwią z biedy panującej w baronii Stewark i siłą zmuszają wszystkich przebywających w gospodzie do zaciągnięcia się do armii i walce przeciw Królestwu Myrtany. Następnie bierze udział w bitwie w wąwozie Thorniarskim i jako jedni z nielicznych on i jego ludzie dzięki ucieczce z pola walki przeżywają bitwę oraz udają się z powrotem do gospody Murdry.

ArcaniA Edytuj

Znajduje się w wieży strażniczej, na południe od "Rozdartej Dziewicy" razem z Rauterem. Był on jednym z rybaków, którzy wyruszyli na wojnę. Po powrocie, okazało się, że miejscowa właścicielka gospody - Murdra, sprzedała łodzie dane jej w zastaw, za wykarmienie rodzin rybaków, podczas ich nieobecności. Po tym wydarzeniu, był tak zdenerwowany, że ukradł Murdrze drewnianą nogę jej zmarłego męża Belgora. Zgubił ją jednak w okolicach Świńskiej Górki, ponieważ był wtedy pijany. Z powodu straty łodzi, z desperacji przyłączył się do bandytów, pod przywództwem Dartana, okupujących most. W odzyskaniu nogi pomaga mu Bezimienny, odzyskując ją. Jeżeli poprosi Lorna o pomoc w pozbyciu się bandytów, ten wyśle go do Starej Kopalni po szkatułę ze złotem, która niegdyś należała do sztygara. Za złoto z niej chce kupić nowe łodzie. Kiedy bohater przynosi szkatułę, Lorn nie może jej otworzyć i wysyła Bezimiennego do Murdry, która posiada klucz. Zdobyła go od samego sztygara, który przed zawaleniem się kopalni, zatrzymał się w "Rozdartej Dziewicy" i zostawił swój płaszcz z kluczem w środku. Rybak każe mu wymienić klucz na drewnianą nogę Belgora. Po przyniesieniu klucza przez bohatera, Lorn otwiera szkatułę i dzieli się złotem z Bezimiennym. Rybacy, nie muszący już współpracować z bandytami, są gotowi pomóc bohaterowi w pozbyciu się ich. Wymyślili hasło, na wypadek gdyby Murdra jednak zapłaciła za łodzie, które brzmi: "Idziemy na połów". Po zabiciu Dartana, Lorn nazywa Bezimiennego przyjacielem i mówi, że zawsze będzie mile widzianym gościem.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy nie są znane, prawdopodobnie dalej pracuje jako rybak.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki