Fandom

Gothicpedia

Logan

5331stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Logan – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta Kruka mieszkający w Jarkendarze.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przebywa na bagnach, gdzie poluje na błotne węże. Bezimienny musi mu pomóc w zabiciu błotnych węży. Po wykonaniu przez bohatera wszystkich zadań zleconych przez Franka, to właśnie Logan zostaje wpuszczony do środka obozu, zamiast Bezimiennego. Po wejściu do obozu przebywa w karczmie Snafa. Bezimienny może dać mu czerwoną tabliczkę, z którą pójdzie do kopalni. Uczy oprawiania zwierzyny, jego specjalizacją są błotne węże.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Należał do grupy, która przeszła przez portal. Osiedlił się wraz z innymi bandytami w obozie niedaleko ruin. Pilnował z Paulem wejścia do kopalni. Po zabiciu pełzaczy przez Velayę bandyta obija się i nic nie robi. Podczas gdy większość bandytów wyrusza wraz z Sentenzą, myśliwy zostaje w obozie. Po krótkiej rozmowie ginie z ręki wojowniczki.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Logan został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki