Fandom

Gothicpedia

Logan

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Logan
Logan (by Ossowski21).png
Informacje
Gildia
Zawód
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Bagno niedaleko obozu bandytów
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
BDT_1072_Addon_Logan

Logan – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to bandyta Kruka mieszkający w Jarkendarze.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Przebywa na bagnach, gdzie poluje na błotne węże. Bezimienny musi mu pomóc w zabiciu błotnych węży. Po wykonaniu przez bohatera wszystkich zadań zleconych przez Franka, to właśnie Logan zostaje wpuszczony do środka obozu, zamiast Bezimiennego. Po wejściu do obozu przebywa w karczmie Snafa. Bezimienny może dać mu czerwoną tabliczkę, z którą pójdzie do kopalni. Uczy oprawiania zwierzyny, jego specjalizacją są błotne węże.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Należał do grupy, która przeszła przez portal. Osiedlił się wraz z innymi bandytami w obozie niedaleko ruin. Pilnował z Paulem wejścia do kopalni. Po zabiciu pełzaczy przez Velayę bandyta obija się i nic nie robi. Podczas gdy większość bandytów wyrusza wraz z Sentenzą, myśliwy zostaje w obozie. Po krótkiej rozmowie ginie z ręki wojowniczki.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Logan został prawdopodobnie przez nich zabity bądź zniewolony.

Więcej w Fandom

Losowa wiki