Lodowe ostrze

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Lodowe ostrze – broń występująca w Gothic 3 oraz Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to zaklęta, lodowa klinga.

Gothic 3 Edytuj

Posiada krótkie, lecz wytrzymałe ostrze otoczone smugą białego, lodowatego dymu. Jego rękojeść jest pokryta materiałem koloru niebieskiego, a jelec oraz głowica są wykonane prawdopodobnie ze srebra. Bezimienny może znaleźć jeden egzemplarz tego wyjątkowego miecza w dwudziestej z kolei ciężkiej skrzyni. Jak podaje opis, został on prawdopodobnie stworzony przez mistrza miecza w służbie Adanosa. Zadaje osiemdziesiąt punktów obrażeń, ale aby go używać bohater musi posiadać co najmniej sto sześćdziesiąt punktów siły. Dodatkowo broń ma kilka procent szans na tymczasowe zamrożenie przeciwnika. Wartość jego sprzedaży wynosi trzy tysiące sztuk złota.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Lodowe ostrze da się zdobyć jedynie za pomocą kodów, nie występuje samoistnie w grze. Od wersji z Gothic 3 zmienia się jedynie tym, że używając go bohater otrzymuje premię w postaci dziesięciu punktów ochrony przed lodem.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Quest Pack 4 tej broni używają zabójcy, którzy pojawiają się podczas obrania przez bohatera ścieżki Xardasa.

Więcej z Fandomu