Lodowe ostrze

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Lodowe ostrze
Lodowe ostrze (ikona) (G3).png
G3 • G3:ZB
Lodowe ostrze (Gothic 3).png

Informacje
Typ
Miecz jednoręczny
Obrażenia
80

Wymagania
Siła
160
Umiejętności
Inne
Cena kupna
Brak możliwości kupna
Cena sprzedaży
3000 sztuk złota
Kod na przywołanie
It_1H_Iceblade_01
Lodowe ostrze
G3 • G3:ZB
Lodowe ostrze (Gothic 3).png

Informacje
Typ
Miecz jednoręczny
Obrażenia
80

Wymagania
Siła
160
Umiejętności
Dodatkowe
Ochrona przed lodem +10
Inne
Cena kupna
Brak możliwości kupna
Cena sprzedaży
3000 sztuk złota
Kod na przywołanie
It_1H_Iceblade_01

Lodowe ostrze – broń występująca w Gothic 3 oraz Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to zaklęta, lodowa klinga.

Gothic 3 Edytuj

Posiada krótkie, lecz wytrzymałe ostrze otoczone smugą białego, lodowatego dymu. Jego rękojeść jest pokryta materiałem koloru niebieskiego, a jelec oraz głowica są wykonane prawdopodobnie ze srebra. Bezimienny może znaleźć jeden egzemplarz tego wyjątkowego miecza w dwudziestej z kolei ciężkiej skrzyni. Jak podaje opis, został on prawdopodobnie stworzony przez mistrza miecza w służbie Adanosa. Zadaje osiemdziesiąt punktów obrażeń, ale aby go używać bohater musi posiadać co najmniej sto sześćdziesiąt punktów siły. Dodatkowo broń ma kilka procent szans na tymczasowe zamrożenie przeciwnika. Wartość jego sprzedaży wynosi trzy tysiące sztuk złota.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Lodowe ostrze da się zdobyć jedynie za pomocą kodów, nie występuje samoistnie w grze. Od wersji z Gothic 3 zmienia się jedynie tym, że używając go bohater otrzymuje premię w postaci dziesięciu punktów ochrony przed lodem.

Ciekawostki Edytuj

  • W modyfikacji Quest Pack 4 tej broni używają zabójcy, którzy pojawiają się podczas obrania przez bohatera ścieżki Xardasa.

Więcej w Fandom