Fandom

Gothicpedia

Lodowa kraina

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Share

Lodowa kraina w Górniczej Dolinie
MapagorniczejdolinyG2.jpeg
Zasięg lodowej krainy

Informacje
Typ
Kraina
Położenie
Północno-zachodnia część Górniczej Doliny
Dawny Nowy Obóz i okolice
Mieszkańcy
Zarządca
Występowanie

Lodowa kraina – obszar położony na zachodzie Górniczej Doliny. Dawny Nowy Obóz i była siedziba lodowego smoka – Finkregha.

Przed akcją Gothic II Edytuj

Po upadku bariery Saturas, inni magowie wody, najemnicy, szkodnicy i krety przez kilka dni żyli normalnie w Nowym Obozie. Z czasem coraz głośniejsze było hasło, że bariery nie ma i można wyjść. W tej sytuacji bez sensu było dalej egzystować w obozie i po jakimś czasie wszyscy rozeszli się w swoje strony. Obóz całkowicie opustoszał, a jedynymi oznakami swojego dawnego urzędowania jest kilka domów i list od Saturasa. Dawny obóz stał się nowym siedliskiem smoka Finkregha i jego poddanych.

Gothic II Edytuj

Przez lodowego smoka, dawny Nowy Obóz został pokryty śniegiem. Zawaliło się też przejście w którym dawnej stała brama pilnowana przez dwóch szkodników. Jedynym przejściem stała się zamarznięta rzeka. W IV rozdziale, Sylvio i Bullko wyruszają zapolować na lodowego smoka. Jednak przybywa Bezimienny wraz z jednym z łowców smoków, Biffem i dowiadują się od nowego władcy lodowej krainy o tajemniczych jajach. Po zabiciu smoka, zabierają skarby smoka i wyruszają na walkę z resztą smoków.

Ciekawostki Edytuj

  • W skarbie lodowego smoka znajduje się ostrze burzy.
  • Niedaleko wielkiej groty można znaleźć runę teleportacyjną na przełęcz.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Lodowa kraina

  • Lodowa Kraina

    7 wiadomości
    • Nie był to zwykły smok tak jak te z Myrtany. Były nosicielami cząstki mocy Beliara.
    • Ponieważ posiadały moc żywiołów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki