Fandom

Gothicpedia

Leigh

5352strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Leigh – postać, występująca w Gothic II i Gothic II: Noc Kruka jako bezimienny robotnik Garvella oraz w modyfikacji Piratenleben jako pirat imieniem Leigh. Jest to jeden z robotników ze stoczni Garvella, gdy on i robotnicy znikają z Khorinis, a stocznie przejmuje Kamieniarz, pracuje z Rodrickiem w ładowni.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Pracuje w stoczni Garvella od początku I do V rozdziału. Nie odgrywa żadnej ważnej roli.

Piratenleben Edytuj

Garvell znów zaprzągł go z Rodrickiem do roboty. Ma pewien problem – z powodu chęci jak najszybszej naprawy statku Garvell wprowadził bezwzględną prohibicję. Przy pierwszym spotkaniu z Rhenem poznaje go i prosi o pomoc z prohibicją. Przyjaciel z portu zaopatruje pijaka w kilka napoi alkoholowych. Gdy otrzyma szybkiego śledzia, natychmiast idzie się położyć. Pod koniec II rozdziału, gdy Garvell zdaje raport, jest wściekły, że Leigh pił. Na Wyspie Skarbów nie odgrywa żadnej roli.

Dalsze losy Edytuj

Gdy po zabiciu poprzedniego właściciela Magicznego Kosturu Rhen wraca bez skarbu, Leigh przygnębiony wyrusza z resztą załogi w siną dal.

Ciekawostki Edytuj

  • Rodrick stał kilka kroków od niego. Dziwne, że nie zauważył, jak Rhen daje mu alkohol. Możliwe, że po prostu siedział cicho, bo chciał pomóc przyjacielowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki