Fandom

Gothicpedia

Latarnia morska w Ardei

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Latarnia morska w Ardei
Latarnia morska w Ardei (Gothic 3) (by SpY).png
Latarnia od zewnątrz

Informacje
Typ
Latarnia morska
Położenie
Na północ od Ardei
Mieszkańcy
Marynarze
Zarządca
G3: Jack
G3:ZB: Gustav
Występowanie

Latarnia morska w Ardei – budynek, występujący w Gothic 3 oraz Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to wysoka wieża służąca do wysyłania sygnałów świetlnych, pozwala okrętom bezpiecznie dotrzeć do portu bez ryzyka roztrzaskania się o skały. Położona jest na północ od Ardei na niewysokim klifie. Latarnia jest w bardzo złym stanie, dach jest częściowo zawalony, a laterna pozbawiona źródła światła.

Gothic 3 Edytuj

Jej właścicielem jest stary latarnik o imieniu Jack, mający problem ze szczurami okrętowymi. Ich obóz znajduje się na wschód od latarni.

Parter Edytuj

Latarnia posiada jedynie dwa pomieszczenia na parterze. W przedsionku leżą dwie niezamknięte skrzynie, lewa zawiera dwie mikstury wytrzymałości, chochlę i jedną fiolkę. Tuż obok leży następna skrzynia a w niej dwa ogłuszacze, mikstura wytrzymałości, trzy butelki wody oraz jeden pęk wytrychów. Sypialnia jest skromnie urządzona, stoi w niej słomiane łóżko, kredens oraz skrzynia w której znajdują się dwie butelki wody i dwa wytrychy.

Taras i wieża Edytuj

Z zewnątrz Bezimienny może dostać się po kamiennych schodach na taras, wykonany z drewnianych desek. Rozciąga się z niego widok na morze. Wewnątrz laterny stoi tylko stołek.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Ardea należy do Frakcji wschodniej dowodzonej przez Generała Lee, czyli latarnia również. Na szczycie wieży statków wypatruje Gustav, który ma problemy z grupą żartownisiów, którzy go okradają. Ta grupa znajduje się w dawnym obozie szczurów okrętowych.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki