Fandom

Gothicpedia

Larius (The Vulcano Quest)

4967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Larius
Larius (The Vulcano Quest, by Jakimix135xd).jpg
Informacje
Gildia
Brak
Zawód
Brak
Miejsce zamieszkania
Wyspa Lariusa
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie
Nieznane
Dubbing
Brak
Kod na przywołanie
insert pc_hero

 Larius - postać występująca w modyfikacji The Vulcano Quest. Jest to główny bohater tejże modyfikacji.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Mieszkał na pewnej wulkanicznej wyspie. Wiódł spokojne życie do czasu, gdy okazało się, że wulkan na jego wyspie nie wygasł. Matka wysłała go z misją ratunkową - miał popłynąć na pobliską wyspę i znaleźć dla siebie i innych ratunek.

The Vulcano Quest Edytuj

Po przybyciu na wyspę odnajduje rybaka Gustava, od którego dowiaduje się, że ową wyspę zamieszkują magowie wody. Mieliby być jedynym ratunkiem dla jego wyspy. Niedługo potem zdobywa kolejną informację - by magowie mu pomogli musi najpierw dołączyć do najemników lub do samych magów. Obie frakcje zlecają mu niezależne zadania, ale niektórzy z nich mają też takie, które zlecą tylko jeśli Larius zdecyduje się na właśnie ich gildię (np. Horst). Czekają go różne wyzwania - banalne jak wykucie miecza, odzyskanie pożyczonej halabardy czy zbadanie niezbadanej części wyspy, ale też i bardziej złożone - szpiegowanie piratów albo pokonanie prastarego Demona. Po przyłączeniu się do którejś z gildii jego szefem automatycznie staje się Felix - tutejszy arcymistrz wody. Po rozmowie z nim Larius musi załatwić jeszcze dwa problemy - kogoś, kto popilnuje obozu pod ich nieobecność i piratów. Felix wie, że piratów jest zwyczajnie za dużo do otwartej konfrontacji, więc uzbraja protagonistę w zwój deszczu ognia. Po załatwieniu obu kłopotów Larius informuje o wycieczce Paula i wszyscy wyruszają na wyspę Lariusa, by ją uratować przed erupcją.

Dalsze losy Edytuj

Po uratowaniu wyspy najpewniej podziękował magom za pomoc i powrócił do spokojnego życia.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki