Fandom

Gothicpedia

L'HIVER Edition

Przekierowano z L'hiver edition

5330stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze28 Udostępnij

L'HIVER Edition – rosyjska modyfikacja do Gothic II: Noc Kruka stworzona przez unknown111. Zmienia ona wygląd świata gry – największą metamorfozę przechodzi Khorinis, trochę mniej zmienia się Górnicza Dolina, nieznacznie zmieniony zostaje Jarkendar, natomiast wyspa Irdorath nie została w ogóle zmieniona. Modyfikacja dodaje kilka nowych przedmiotów, takich jak wywar z jagód czy pancerz z czarnej rudy, modyfikuje także balans zwiększając poziom trudności, nie ingerując przy tym w fabułę gry.

Lista zmian Edytuj

  • Zmodyfikowano szatę graficzną (nowe tekstury, obiekty, menu główne).
  • Przemodelowano lokacje.
  • Zmodyfikowane oświetlenie.
  • Dodano nowe przedmioty (w tym pancerze i bronie).
  • Dodano kilku nowych przeciwników.
  • Potwory mają zwiększone statystyki oraz zasięg z którego reagują na gracza.
  • Obniżono statystyki obrony wielu zbroi.
  • Obniżono wartość przedmiotów, przy ich sprzedaży kupcom.
  • Usunięto tabliczki dające stałe bonusy do statystyk.
  • Dodano nową umiejętność – patroszenie zwierząt – od teraz wymagana do zbierania mięsa z zabitych potworów. Do wyuczenia u: Bospera (tylko po zostaniu jego czeladnikiem), Niclasa, Jacka Aligatora.
  • Zmieniono efekty pożywienia (przykładowo: pieczone mięso przywraca teraz sporą wartość życia w procentach).
  • Będąc czeladnikiem Harada, możemy nauczyć się wykuwania wielu nowych mieczy.
  • Możemy ulepszać na kowadle niektóre zbroje (skórzana zbroja + nowe pancerze).
  • Dodano nowy przedmiot: sztaba metalu (używana do ulepszania zbroi).
  • Bennet uczy łowców smoków wykuwania nowych ostrzy w piątym rozdziale.
  • Po wykonaniu zadania z krwawymi kielichami, jako nagrodę możemy wybrać nowy pancerz.
  • Podział obrony i obrażeń na ostrza i obuchy.
  • Styl chodzenia Bezimiennego zmienia się zależnie od gildii.
  • W dzielnicy portowej zostaje dodany fort paladynów do którego Lord Hagen przenosi się w trzecim rozdziale jednak w piątym opuszcza go, żeby udać się do Górniczej Doliny.
  • I wiele innych, mniejszych zmian.

Ciekawostki Edytuj

  • Modyfikacja wykorzystuje materiały z różnych texturepacków i gier takich jak Wiedźmin 2: Zabójcy Królów czy The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Duże magiczne ostrze na smoki znowu staje się lepszą bronią białą niż Smocza zguba i topór berserkera, ale jest drugą bronią co do ilości obrażeń (lepszą bronią jest miecz dwuręczny – Ciężki siewca śmierci).
  • Niektóre dodane elementy zostały prawdopodobnie usunięte przez twórców z oryginalnej gry. Świadczyć może o tym profesjonalny dubbing przy rozmowie z Ingmarem w trzecim rozdziale który informuje nas gdzie przebywa Lord Hagen oraz przy rozmowie z lordem cienia Amorthem zamieszkującym górską fortecę.
  • Jest to jedyna modyfikacja pozwalająca na rozebranie kobiety do naga, co wywołało wiele kontrowersji i sporów.
  • "L'hiver" oznacza w języku francuskim "zima" co całość tytułu można przetłumaczyć jako "Edycja zimowa".

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki