Fandom

Gothicpedia

L'HIVER Edition

Przekierowano z L'hiver edition

5214stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze28 Udostępnij
L'HIVER Edition
L'HIVER logo.png
Informacje
Gatunek
Rozszerzenie
Reteksturing
Remodeling
Rebalans
Platforma
Autor
Unknown111
Język
Rosyjski
Polski
Długość
Trochę dłuższa względem Gothic II: Noc Kruka
Trudność
Trudny
Premiera
29 marca 2014

L'HIVER Edition – rosyjska modyfikacja do Gothic II: Noc Kruka stworzona przez unknown111. Zmienia ona wygląd świata gry – największą metamorfozę przechodzi Khorinis, trochę mniej zmienia się Górnicza Dolina, nieznacznie zmieniony zostaje Jarkendar, natomiast wyspa Irdorath nie została w ogóle zmieniona. Modyfikacja dodaje kilka nowych przedmiotów, takich jak wywar z jagód czy pancerz z czarnej rudy, modyfikuje także balans zwiększając poziom trudności, nie ingerując przy tym w fabułę gry.

Lista zmian Edytuj

  • Zmodyfikowano szatę graficzną (nowe tekstury, obiekty, menu główne).
  • Przemodelowano lokacje.
  • Zmodyfikowane oświetlenie.
  • Dodano nowe przedmioty (w tym pancerze i bronie).
  • Dodano kilku nowych przeciwników.
  • Potwory mają zwiększone statystyki oraz zasięg z którego reagują na gracza.
  • Obniżono statystyki obrony wielu zbroi.
  • Obniżono wartość przedmiotów, przy ich sprzedaży kupcom.
  • Usunięto tabliczki dające stałe bonusy do statystyk.
  • Dodano nową umiejętność – patroszenie zwierząt – od teraz wymagana do zbierania mięsa z zabitych potworów. Do wyuczenia u: Bospera (tylko po zostaniu jego czeladnikiem), Niclasa, Jacka Aligatora.
  • Zmieniono efekty pożywienia (przykładowo: pieczone mięso przywraca teraz sporą wartość życia w procentach).
  • Będąc czeladnikiem Harada, możemy nauczyć się wykuwania wielu nowych mieczy.
  • Możemy ulepszać na kowadle niektóre zbroje (skórzana zbroja + nowe pancerze).
  • Dodano nowy przedmiot: sztaba metalu (używana do ulepszania zbroi).
  • Bennet uczy łowców smoków wykuwania nowych ostrzy w piątym rozdziale.
  • Po wykonaniu zadania z krwawymi kielichami, jako nagrodę możemy wybrać nowy pancerz.
  • Podział obrony i obrażeń na ostrza i obuchy.
  • Styl chodzenia Bezimiennego zmienia się zależnie od gildii.
  • W dzielnicy portowej zostaje dodany fort paladynów do którego Lord Hagen przenosi się w trzecim rozdziale jednak w piątym opuszcza go, żeby udać się do Górniczej Doliny.
  • I wiele innych, mniejszych zmian.

Ciekawostki Edytuj

  • Modyfikacja wykorzystuje materiały z różnych texturepacków i gier takich jak Wiedźmin 2: Zabójcy Królów czy The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Duże magiczne ostrze na smoki znowu staje się lepszą bronią białą niż Smocza zguba i topór berserkera, ale jest drugą bronią co do ilości obrażeń (lepszą bronią jest miecz dwuręczny – Ciężki siewca śmierci).
  • Niektóre dodane elementy zostały prawdopodobnie usunięte przez twórców z oryginalnej gry. Świadczyć może o tym profesjonalny dubbing przy rozmowie z Ingmarem w trzecim rozdziale który informuje nas gdzie przebywa Lord Hagen oraz przy rozmowie z lordem cienia Amorthem zamieszkującym górską fortecę.
  • Jest to jedyna modyfikacja pozwalająca na rozebranie kobiety do naga, co wywołało wiele kontrowersji i sporów.

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki