Fandom

Gothicpedia

Kyrmir 2 MMORPG

5336stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij

Kyrmir 2 MMORPG – polska modyfikacja działająca na platformie Gothic II: Noc Kruka oraz Gothic Multiplayer, dzięki której możliwa jest rozgrywka wielu graczy online. Serwer posiada własną mapę, która powstała z połączenia map z pierwszej części gry oraz Gothic II Noc Kruka. Modyfikacja jest kontynuacją projektu Kyrmir, obecnie rozwijana przez Kyrmir Team.

Gracz może wykreować własną postać, integrować się z innymi użytkownikami w trybie wieloosobowym oraz wykonywać wspólnie zlecenia i realizować cele gry.

Historia Edytuj

Założycielem pierwszej wersji serwera Kyrmir jest Kimior, który prowadził serwerem od 2013 roku do przekazania go użytkownikom: Profesor i Arthon. Byli oni odpowiedzialni za serwer w 2014 roku podczas trwania edycji wiosennej (trwającej około dwóch miesięcy) oraz letniej (trwającej około trzech miesięcy).

Od 8 marca 2015 wystartowała nowa edycja "OldSchool Kyrmir", prowadzona przez użytkownika DualFist aka Twice. Trwała ona przez blisko 8 miesięcy. Od 15 stycznia 2016 roku trwała ostatnia edycja Kyrmir, która zakończyła się 15 lipca 2016 roku.

15 lipca 2016 jest również datą przejścia modyfikacji na wersje Kyrmir 2 MMORPG tworzoną przez Kyrmir Team pod okiem DualFista. Najnowsza wersja - 2.1 weszła w życie 25 grudnia 2016 roku.

O grze Edytuj

W modyfikacji gracz ma możliwość nie tylko wykonywania zleceń, ale także samodzielnego poznawania świata gry. Serwer posiada paczki tekstur z modyfikacji Odyseja oraz L'Hiver ,na które posiada licencje użytkową. Dzięki temu poza standardowym ekwipunkiem w modyfikacji występują również różne rodzaje hełmów oraz nowe typy amunicji oraz broni. Modyfikacja pozwala wykreować własną postać, której gracz tworzy własną ścieżkę życia. Na potrzeby rozgrywki powstały systemy wydobywania surowców, ulepszania ekwipunku oraz tworzenia przedmiotów.

Możliwości modyfikacji

  • Kreacja postaci według uznania użytkownika.
  • Ulepszanie przedmiotów.
  • Możliwość noszenia hełmów.
  • Możliwość wspólnej gry poprzez grupę.
  • Własne stowarzyszenia graczy.
  • System wydobywania surowców takich jak: węgiel, ametyst, rubin, diament, magiczna ruda, czarna ruda.
  • Możliwy maksymalny poziom do osiągnięcia: 120.

Mapa Edytuj

Podczas rozgrywki można wędrować po krainie, w której gracz może zmierzyć się z wieloma rodzajami przeciwników. Podczas zwiedzania użytkownik może poruszać się po Khorinis niemalże na całym terenie bez potrzeby ładowania kolejnych fragmentów planszy. Lokalizacje, które są dostępne w modyfikacji to oprócz centralnej części wyspy Khorinis także Górniczą Dolinę, Dwór Irdorath, Nordmar oraz Jarkendar.

Mapa Kyrmir 2 MMORPG

Mapa Kyrmir 2 MMORPG

Stworzył Avalas92Stworzył Avalas92
Zobacz

Ciekawostki Edytuj

  • Chrząszcze potrafią zabić po jednym ugryzieniu.
  • Ostatnia misja nie jest możliwa do wykonania.
  • Broń jednoręczna oraz łuki posiadają dodatkową statystykę do obrony wynoszącą 10% całkowitych obrażeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki