FANDOM

Kwarcyt – przedmiot, występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to szarawy kawałek skały metamorficznej, odłupany prawdopodobnie podczas wydobywania magicznej rudy przez kopaczy.

Gothic II Edytuj

Bezimienny może się natknąć na niego przeważnie w jaskiniach i kopalniach na terenie całej wyspy Khorinis. Oferują go handlarze magicznych przedmiotów, między innymi Magowie Ognia Gorax i Isgaroth. Bohater może kupić go również od knechta Engora przebywającego na zamku w Górniczej Dolinie - Engora. Parę sztuk sprzedaje zielarka Sagitta, mieszkająca w ukrytej jaskini, pośród lasu za farmą Sekoba. Wartość kupna kwarcytu to dwadzieścia sztuk złota, bohater może sprzedać jedną bryłkę za sześć sztuk złota. Jest składnikiem run magii wody niskiego poziomu.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Wygląd kwarcytu, sposób jego pozyskania oraz zastosowanie nie uległo zmianom, dodatkowo Bezimienny może go otrzymać otwierając muszle. Wartość kupna pozostała bez zmian, bohater jednak może sprzedać bryłkę kwarcytu tylko za trzy sztuki złota.

Zastosowanie w tworzeniu run Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tłumacze popełnili błąd, jak wskazuje na to wygląd oraz kod na przywołanie, jest to kawałek minerału kwarcu, a nie skały kwarcytu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki