FANDOM

Kurt – postać występująca w modyfikacji The Dark Saga do Gothic II: Noc Kruka. Jest to jeden z niewolników orków oraz członek gangu Juliano, który specjalizuje się w wymuszaniu haraczy od innych kopaczy.

The Dark Saga Edytuj

Kurt jest pierwszym niewolnikiem jakiego spotyka w kopalni Alaster. Mówi bez ogródek, że od tej pory awanturnik ma mu płacić trzy bryłki rudy dziennie, bo inaczej gorzko tego pożałuje. Bohater ma trzy wyjścia z tej sytuacji:

  1. Zgodzić się na płacenie haraczu, a po pewnym czasie Juliano zwolni bohatera z opłat, gdyż ten zaczął współpracować z nieformalnym przywódcą niewolników - Draksem.
  2. Pobić Kurta - po tym jak wyzyskiwacz przegra, nie będzie już więcej chciał rudy od bohatera.
  3. Spróbować go pobić, ale jeżeli Alaster przegra pojedynek bądź ucieknie - będzie musiał płacić aż cztery bryłki rudy dziennie.

Kurt posiada także niezwykle ważne informacje na temat przeszłości Juliano. Okazuje się, że przywódca gangu był wcześniej członkiem pirackiej załogi, ale został zdegradowany i zmuszony do pracy w kopalni. Mężczyzna powie wszystko dopiero po dwukrotnym pobiciu przez bohatera.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane. Nie można go spotkać po odbiciu kopalni, więc prawdopodobnie zginął podczas buntu więźniów.