Fandom

Gothicpedia

Kurgan

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Kurgan
Kurgan (Gothic II) (by Migulo).png

Informacje
Gildia
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Djg_708_kurgan

Kurgan – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to łowca smoków przebywający w Górniczej Dolinie.

Gothic II Edytuj

Pojawia się w czwartym rozdziale. Podobnie jak kilku innych swoich kompanów jest nieprzyjaźnie nastawiony do głównego bohatera i uważa się za eksperta od polowań na smoki. Mówi, że nikt nimi nie będzie dowodził, a Sylvio który tego próbował został przez nich przegnany. Na początku przebywa z innymi łowcami na drodze z opuszczonej kopalni, potem przenoszą się do małej jaskini nieopodal lodowego smoka.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Kurgan wydostał się z Górniczej Doliny tuż po zawaleniu się wejścia do przełęczy. Zmienił wiarę na Beliara i wraz z innymi odszczepieńcami wyruszył do północno-wschodniej części wyspy. Pilnuje drogi prowadzącej bezpośrednio do świątyni. Pyta się Velayi o jej wiarę, lecz wojowniczka podstępem nie musi go okłamywać. Po zabiciu ludzi z jaskini, bohaterka skraca życie dawnemu łowcy smoków.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, górnicza dolina została zaatakowana przez orków, tym samym Kurgan został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki