FANDOM

Kuźnia w zamku w Górniczej Dolinie – budynek występujący w Gothic, Gothic II i Gothic II: Noc Kruka, który znajduje się w zamku w Górniczej Dolinie. Jest to miejsce tworzenia mieczy i ich sprzedawania.

Gothic Edytuj

Jest to otwarty budynek. Jest potentatem w produkcji broni w całej koloni. Kowalem jest Stone, a sprzedażą broni zajmuje się Skip. Bezimienny znajduje tutaj przedmioty średniej jakości, bowiem lepsze może zakupić w Obozie Bractwa. Budynek jest odpowiedzialny także za sprzedaż zbroi dla strażników. Tylko tutaj kowal Stone może ulepszyć w V rozdziale magiczną zbroję. Za drzwiami znajdującymi się na prawo od wejścia jest Bullit, na którym można się zemścić za chrzest.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Kuźnię przejęli paladyni. Została całkowicie zamurowana, a produkcja przeniosła się kilka metrów w lewo od niej. Sprzedażą zajmuje się Tandor. Kowalem jest Dobar, a w IV rozdziale, po wcześniejszej rozmowie z Garondem, Jan. Z kuźni korzysta też Parlaf, a później Rethon. Gdy Bezimienny jest łowcą smoków, Jan może dla niego wykonać średni pancerz łowcy smoków.

Dalsze losy Edytuj

Po zajęciu zamku przez orków, budynek mógł zostać zburzony bądź użytkowany wciąż jako kuźnia.