FANDOM

Kuźnia Argorna – kuźnia, występująca w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest to niewielkich rozmiarów pracownia znajdująca się za jeziorem w Nowym Obozie.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Kuźnia należy do kowala o imieniu Argorn, który żyje samotnie za karczmą na jeziorze i kuje broń oraz wytwarza pancerze dla najemników, ale oficjalnie dla nich nie pracuje. Jak w niemal każdej kuźni znajduje się tutaj palenisko, kowadło, osełka i wiadro z wodą. Nieco dalej znajduje się niewielka "chata", w której nocuje Argorn. Bezimienny może tutaj się od niego nauczyć sztuki kowalstwa za przyniesienie mściwej stali, a także zdobyć umiejętność wykuwania osobistej broni (jednoręczny miecz, dwuręczny miecz, dwuręczny topór) za bryłkę czarnej rudy. Ponadto ów kowal może wykonać dla bohatera smoczą zbroję (gdy ten przyniesie mu smocze łuski), a także wzmocnić zbroję z pancerzy pełzaczy zrobionej przez Wilka. Po tym zabiegu wręcza Bezimiennemu wzmocnioną zbroję z pancerzy pełzaczy.

Ciekawostki Edytuj

  • W podstawowej wersji gry, tam gdzie znajduje się kuźnia, przebywa Topielec spod tamy. W modyfikacji bestia przebywa kilkanaście metrów przed kuźnią.