FANDOM

Książę demonów – wysoko postawiony w hierarchii bestii demon z wymiaru Beliara. Przewodzi grupami mniejszych demonów, strzeże także swoich panów. Są silniejsze i wytrzymalsze niż ich podwładni. Atakują głównie masywnymi szponami.

Gothic Edytuj

W Gothic Książęta Demonów są osobistą strażą Śniącego. Pojawiają się, gdy tylko poczują, że ich pan jest w niebezpieczeństwie. Są niezwykle potężne i można ich pokonać jedynie za pomocą naładowanego magicznie Uriziela, runy z niego powstałej lub przy pomocy przyzwanych pomniejszych demonów. Książęta pojawią się za każdym razem, gdy Bezimienny przebije serce orkowych szamanów.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Ich wygląd został w drugiej części gry nieco zmieniony – przypominają bardzo smoki, którym służą. Można z nich pozyskać serce demona, potrzebne do stworzenia runy przyzwania, a także zwoje tego zaklęcia i mikstury. Księcia demonów można spotkać w wieży Xardasa i podziemiach klasztoru Magów Ognia.

Taktyka Edytuj

Styl walki książąt demonów nie różni się od zwykłych okazów. Podlatują do przeciwnika i atakują potężnymi pazurami. Walka z nimi jest dosyć łatwa technicznie, jednak potrzebna jest potężna broń lub magia, by przebić się przez ich skórę. W Gothic możliwe jest to tylko za pomocą Uriziela lub czaru fali śmierci. W drugiej części efektywne są czary takie jak Święta Strzała i pochodne, gdyż są przeznaczone do walki z takimi właśnie bestiami.

ArcaniA Edytuj

W Arcanii książęta demonów też występują – razem z Xeshą atakują klasztor. Niewiele różnią się od zwykłych demonów, są książętami głównie z nazwy. Są trochę większe i ich skóra jest niebieska, a nie złota.

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwszej i drugiej części gry ich model jest zbyt duży, by przejść przez większość drzwi. Jest to znany bug, który sprawia, że zabicie stwora z dystansu staje się bardzo łatwe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki