Fandom

Gothicpedia

Krypta w kaplicy koło farmy Onara

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Share

Krypta koło farmy Onara
Krypta koło farmy Onara (by Vultus 123).jpg

Informacje
Typ
Grobowiec
Położenie
Zarządca
Ważne postacie
Inubis
Występowanie

Krypta w kaplicy koło farmy Onara – niezwykle tajemnicze i złowrogie miejsce, o którym tak naprawdę nie wiadomo nic pewnego.

Przed akcją gry Edytuj

Prawdopodobnie to tutaj właśnie zbiegł upadły paladyn imieniem Inubis wraz ze swymi wyznawcami, uciekając przed depczącym mu po piętach rycerzem Ivan. Przypuszczalnie rozegrał się tutaj pojedynek między tymi dwoma, który zakończył się klęską szlachetnego wojownika i ostatecznym zwróceniem się ku ciemności przez jego zwycięzcę.

Gothic II Edytuj

Aby dostać się do dolnych części grobowca należy pociągnąć dwie dźwignie i zeskoczyć. Znajdują się tam grób Inubisa i szkielet Ivana (wraz z napisanym przez niego listem), a w dalszej części krypty trzy komnaty z zamkniętymi w skrzyniach skarbami, pilnowanymi przez nieumarłych (posiadających zarazem klucze). Grabież kosztowności powoduje przebudzenie pozostałych strażników, nastawionych wrogo do Bezimiennego. Po opróżnieniu trzech komnat pojawia się sam upadły paladyn, z którym bohater rozpoczyna pojedynek i wypędza go z tego świata, dając pokój jego duszy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki