FANDOM

Krush Pachorkowy topór, występujący w Gothic, Gothic 3 oraz Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Gothic Edytuj

Jest to bardzo prosta broń. Składa się z masywnego trzonka i ciężkiego, przerdzewiałego ostrza. Widnieje na nim zaschnięta krew. Zadaje 50 punktów obrażeń, zaś żeby nim władać Bezimienny potrzebuje 30 punktów siły. Posługują się nim wojownicy orków i oni posługują się nim jedną ręką, ale ludzie potrzebują dwóch rąk do jej podniesienia. Dwa egzemplarze tego oręża znajdują się na cmentarzysku orków. Bohater może go sprzedać za 18 bryłek rudy.

Gothic 3 Edytuj

Wygląd oręża został zmieniony. Składa się z trzonka i długiego ostrza, który pozwala przeciąć każdą zbroję czy tarczę, a także chroni dłoń władającego. Zadaje 150 punktów obrażeń, zaś Bezimienny potrzebuje 270 punktów siły oraz osiągnięcia mistrzostwa w posługiwaniu się bronią dwuręczną do władania tym orężem. Posługują się nim orkowi wojownicy i kupcy, którzy noszą go w jednej ręce, lecz człowiek musi użyć dwóch. Bohater może go sprzedać za 150 sztuk złota.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Posługują się nim orkowie pod wodzą Thorusa. Wygląd ani parametry nie zmieniają się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki