FANDOM

Krush Agash – oręż, występujący w Gothic, Gothic 3 i Gothic 3: Zmierzch Bogów. Jest to ciężki topór wykorzystywany wyłącznie przez orków.

Gothic Edytuj

Stylisko jest wygięte przy rękojeści, a ostrze lekko zaokrąglone i dodatkowo wzmocnione sztabą w środkowej części. Masywny obuch połączono z trzonkiem w dwóch punktach, tak aby podczas zadawania ciosu nie złamał kija a jednocześnie zmniejszając jego wagę. Jak większość broni orków jest w złym stanie, ma zardzewiałe, wyszczerbione i pokryte zaschniętą krwią ostrze. Używają go tylko orkowi wiarusi, którzy przebywają na terenie miasta orków w Górniczej Dolinie. Bezimienny nie jest w stanie kupić tego oręża, jedynym sposobem aby go posiadł, jest pokonanie orka, który go nosi. Bohater może sprzedać Krush Agash za dwadzieścia bryłek rudy.

Gothic 3 Edytuj

Topór uległ znacznym zmianom od swojego pierwowzoru. Uchwyt jest prosty, gładki i wykonany z jasnego drewna. Obuch jest obosieczny i wygięty w półokrąg, ostrze postrzępiono na krawędzi w charakterystyczne ząbki. Noszą go herszci orków (na przykład Uruk – zarządca z Cape Dun czy herszt orków z Ardei). Bohater może go kupić we wszystkich orkowych miastach, jego cena to 900 sztuk złota.

Gothic 3: Zmierzch Bogów Edytuj

Wizualnie topór nie uległ zmianom. Nadal walczą nim ważniejsi orkowie: herszci lub Kan, gubernator Montery.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki