FANDOM

Kruczy dziób – oręż, występujący w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka, ArcaniA oraz ArcaniA: Upadek Setarrif. Jest to dużych rozmiarów nadziak.

Gothic II Edytuj

Młot ten posiada długi trzon i obuch z jednej strony zakończony szpikulcem. Kolec wystaje również z trzonu. Bezimienny może go kupić w trzecim rozdziale u Canthara lub Sary oraz w czwartym rozdziale u Jory za 1000 sztuk złota. Dodatkowo jeden egzemplarz znajduje się niedaleko zatopionej wieży Xardasa, przy kopalni paladyna Fajetha w Górniczej Dolinie. Bohater może sprzedać oręż za 300 sztuk złota. Oręż zadaje 58 punktów obrażeń i wymaga 50 punktów siły, aby Bezimienny mógł jej użyć.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Wygląda identycznie jak w wersji bez dodatku. Zmianie uległy parametry broni, zadaje 110 punktów obrażeń i wymaga tyle samo siły. Cena kupna wynosi 1100 sztuk złota a sprzedaży tylko 165 sztuk złota.

ArcaniA Edytuj

W tej odsłonie broń wygląda niemal tak samo, jak w Gothic II. Została dodana ciężka głowica na dole i zamiast szpikulca na górze. Trzon pokrywają nieznane wzory.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

W dodatku do Arcanii kruczy dziób znaleźć można w skrzyni w ruinach na przedpolach Setarrif. Posiada znacznie lepsze statystyki niż w podstawowej wersji gry, a także bije od niego złoty blask.

Ciekawostki Edytuj

  • W średniowieczu taka broń nosiła nazwę wroniego dzioba lub sokolego dzioba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki