Fandom

Gothicpedia

Kruczy dziób

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Kruczy dziób – oręż, występujący w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka oraz ArcaniA. Jest to dużych rozmiarów nadziak.

Gothic II Edytuj

Młot ten posiada długi trzon i obuch z jednej strony zakończony szpikulcem. Kolec wystaje również z trzonu. Bezimienny może go kupić w trzecim rozdziale u Canthara lub Sary oraz w czwartym rozdziale u Jory za tysiąc sztuk złota. Dodatkowo jeden egzemplarz znajduje się niedaleko zatopionej wieży Xardasa, przy kopalni paladyna Fajetha w Górniczej Dolinie. Bohater może sprzedać oręż za trzysta sztuk złota. Oręż zadaje pięćdziesiąt osiem punktów obrażeń i wymaga pięćdziesiąt punktów siły, aby Bezimienny mógł jej użyć.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Wygląda identycznie jak w wersji bez dodatku. Zmianie uległy parametry broni, zadaje sto dziesięć punktów obrażeń i wymaga tyle samo siły. Cena kupna wynosi tysiąc sto sztuk złota a sprzedaży tylko sto sześćdziesiąt pięć sztuk złota.

ArcaniA Edytuj

W czwartej części gry broń wygląda niemal tak samo jak w Gothic II. Została dodana ciężka głowica na dole i zamiast szpikulca na górze. Trzon pokrywają dziwne wzory.

Ciekawostki Edytuj

  • W średniowieczu taka broń nosiła nazwę wroniego dzioba lub sokolego dzioba.
  • W Gothic II wygląda tak samo jak młot wojenny w Gothic.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki