Fandom

Gothicpedia

Koszary w Khorinis

5224strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Koszary – miejsce, występujące w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to siedziba straży miejskiej w Khorinis. Znajdują się w północnej części miasta, obok placu wisielców.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Miejsce to służy za ośrodek szkoleniowy dla straży. Jej dowódcą jest lord Andre, który pełni także rolę sędziego. W walce bronią białą strażników, a także obywateli trenuje Wulfgar. Kusznictwa naucza Ruga, z kolei trening siłowy przeprowadza Mortis. Zbrojmistrzem koszar jest Peck. Natomiast Boltan opiekuje się małym więzieniem. To tutaj Bezimienny może dołączyć do straży oraz zapłacić karę za ewentualne przewinienia.

Budowa Edytuj

Całe koszary otacza gruby mur, od wschodu zastępuje miejskie fortyfikacje. Mieści się na nim strzelnica, gdzie Ruga trenuje strażników w posługiwaniu się kuszą.

Do budynku prowadzą dwa wejście: pierwsze - główne od strony placu wisielców oraz drugie od strony portu z małym obszarem zieleni.

Centralną część koszar stanowi plac treningowy, gdzie Wulfgar codziennie trenuje strażników w walce wręcz. Na placu mieści się kilka skrzynek. Na plac wychodzą drzwi ze wszystkich koszarowych pomieszczeń.

Na lewo od wejścia znajduje się główna sala administracyjna, gdzie przebywa Lord Andre. Tam też osoby, które złamią prawo spłacają grzywnę, w sali obok znajduje się więzienie nadzorowane przez Boltana.

Naprzeciwko wejścia znajdują się pomieszczenia strażników. Z lewej strony mieści się sala wieczorowa, z kominkiem, fotelami i kuchnią. Tam strażnicy odpoczywają po całym dni szkoleń czy patroli. Natomiast drugie pomieszczenie to sypialnie.

Ostatnie pomieszczenie to zbrojownia zarządzana przez Pecka oraz kuźnia, w której pracuje Mortis wraz z nieznanym z imienia strażnikiem. Tam powstaje ekwipunek używany przez straż.

Dalsze losy Edytuj

Po zdobyciu miasta przez orków budynek opustoszał. Możliwe, że zielonoskórzy zaczęli go wykorzystywać do przeznaczonego mu celu. Po odbiciu wyspy Rhobar III prawdopodobnie wznowił pracę straży miejskiej w koszarach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki