FANDOM

Lord Korthagor – postać, występująca tylko w modyfikacji Mroczne Tajemnice. Jest to strażnik portalu do świątyni pradawnych.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Pięć wieków temu ziemie Górniczej Doliny zalały hordy orków pod dowództwem pięciu orkowych szamanów oraz czarnego arcymaga Uriziela, który odwrócił się od pradawnych pod wpływem Beliara. Uriziel chciał zabić resztę swoich dawnych braci - pradawnych, lecz dzięki heroizmowi walczących paladynów, pradawni zdołali się ukryć. Lord Korthagor stoczył wtedy swój ostatni bój, wraz ze swoimi rycerzami zdołał uratować wielu niewinnych ludzi. W pewnym momencie lord Korthagor wiedział, że nie da rady odeprzeć ataku orków, nakazał swoim rycerzom, aby bronili portalu do świątyni pradawnych, a sam z najlepszymi paladynami ruszył na hordy orków. Prawie udało mu się odeprzeć atak, jednak Uriziel użył swej mocy, a Korthagor jako ostatni padł w obronie portalu i kiedy upuścił miecz, krzyknął, że jego duch na zawsze będzie bronił drogi do świątyni pradawnych przed każdym, kto odważy się zakłócić spokój spoczywających tam poległych paladynów. Innos usłyszał tą przysięgę i obdarzył Korthagora łaską, która okazała się klątwą. Był także uczniem Sheer'Ghara.

Mroczne Tajemnice Edytuj

Pilnuje drogi do portalu. Po użyciu dziwnego kryształu Bezimienny przybywa do komnaty, w której przebywa paladyn. W rozmowie prosi bohatera o to, by go zabił, gdyż chce uwolnić swoją duszę od klątwy zrzuconej na niego przez Innosa. Walka z nim jest pierwszym krokiem Bezimiennego na Drodze Siedmiu Kroków. Po walce lord ginie i wreszcie zaznaje spoczynku.

Ciekawostki Edytuj

  • Posiada gildię "szkielet".