Fandom

Gothicpedia

Koczownicy

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze17 Udostępnij

Na początku, krainę tę zamieszkiwali Koczownicy. I Wieczny Wędrowiec wskazał im drogę. I Innos przemówił do Wiecznego Wędrowca: «Odłóż swój kostur!». I w jego miejsce Innos dał mu berło, i Wieczny Wędrowiec stał się jego sługą. I Innos obdarzył go częścią swej boskiej mocy, aby mógł powstrzymać Beliara. Mocą tą był ogień i miał nad nim władzę. Ale niektórzy spośród koczowników nie podążyli za Innosem i lud Koczowników podzielił się na dwie części. Ci, którzy podążyli za Innosem wznieśli wspaniałe świątynie i stali się ludem Varantu, a berło pozostało symbolem ich władzy.
― Opowieść o koczownikach z ksiąg rozsianych po Myrtanie
Koczownicy
Koczownicy 2 by Kubar906.png
Koczownicy z ruin Al Shedim
Informacje
Przywódca
Siedziba
Uniform
Wyznanie
Występowanie

Koczownicy – gildia, występująca w Gothic 3. Jej członkami są ludzie żyjący na pustyni Varant.

Gothic 3 Edytuj

Koczownicy wyznają Adanosa i są uznawani przez asasynów i orków za bandytów. Są rozbici w małe plemiona, niezdolne do zorganizowania w armię, która mogłaby obalić rządy asasynów. Ich duchowymi przywódcami są Magowie Wody. Wielu koczowników porzuciło praworządność i bez żadnych pertraktacji wszystkich atakują. Ta frakcja stanowi odmianę buntowników z Myrtany. Bezimienny może pomóc koczownikom w odbijaniu osad asasynów. Noszą lekkie, zwykłe lub ciężkie ubranie koczownika. Do ich wyposażenia należą często też miecze asasynów, a rzadziej włócznie lub łuki kompozytowe. Bywają uzbrojeni w skórzaną tarczę. Mieszkają najczęściej w namiotach przy oazach lub w jaskiniach.

Plemiona Edytuj

Główne Edytuj

Pozostałe Edytuj

  • Plemię Malira – jakinia na zachód od Bragi;
  • plemię Taklara – ruiny na południowy wschód od Bragi;
  • plemię Yespasa – południowy zachód od Ben Erai;
  • plemię Rasarusa – jaskinia na północ od Bakareshu.

Dalsze losy Edytuj

Po zakończeniu Gothic 3 istnieją dwie wizje ich przyszłości:

  • Koczownicy zajmują Varant i pod przewodnictwem Magów Wody kontynuują tradycje ich przodków i drogę Wiecznego Wędrowca.
  • Koczownicy zostają wybici, a pustynia zostaje w rękach asasynów. W takim wypadku ich kultura zostanie zapomniana, a jej pozostałości zostaną pogrzebane w piaskach Varantu.

Ciekawostki Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Koczownicy

Więcej w Fandom

Losowa wiki