FANDOM

Kościany łuk – broń dystansowa, występująca w Gothic, Gothic II, Gothic II: Noc Kruka, Gothic 3 oraz Gothic 3: Zmierzch Bogów.

Gothic Edytuj

Jest to przeciętnej jakości łuk krótki, wykonany z kości. Zadaje trzydzieści sześć punktów obrażeń, ale do używania go wymagane jest posiadanie osiemnastu punktów zręczności. Bezimienny może go kupić w drugim rozdziale od Wilka lub Cavalorna za 200 bryłek rudy. Wartość jego sprzedaży wynosi 100 bryłek rudy.

Gothic II Edytuj

Łuk jest powyginany, by zwiększyć siłę naciągu, posiada drewnianą rękojeść, reszta jest wykonana z kości. Bohater może go kupić u Rosi, Bospera lub Khaleda za 1600 sztuk złota, lecz sprzedać tylko za 480 sztuk złota. Obrażenia zadawane przez łuk wynoszą 60 punktów, lecz bohater potrzebuje 75 punktów zręczności aby go użyć.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Wygląd łuku nie uległ zmianom w stosunku do wersji z Gothic II. Zwiększona została za to ilość zadawanych przez niego obrażeń do 125 punktów. Bezimienny potrzebuje również 45 punktów zręczności więcej do używania go. Cena kupna zmalała do 1300 sztuk złota, tak samo jak i cena sprzedaży która wynosi teraz 195 sztuk złota.

Gothic 3 Edytuj

Wyglądem przypomina ten z pierwszej części gry; jest krótki i biały. Jeden jego egzemplarz można znaleźć w trzeciej z kolei ciężkiej skrzyni. Bohater może go również kupić od myśliwych w całym kraju za 800 sztuk złota, jednak wartość jego sprzedaży wynosi zaledwie 240 sztuk złota. Aby go użyć bohater potrzebuje 100 punktów zdolności łowieckich.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki