Fandom

Gothicpedia

Knut (farmer)

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Knut
Knut (Arcania Gothic 4)(by Lother).png

Informacje
Zawód
Farmer
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Feshyr
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing

Knut – postać występująca w ArcaniA. Jest on farmerem z wyspy Feshyr. Swoje gospodarstwo posiada za mostem, którym Bezimienny musi się przeprawić by zdobyć sztylet Melgana. Jest zakochany w Ivy.

ArcaniAEdytuj

Knut zleca Bezimiennemu zabicie sześciu kretoszczurów, które rozlazły mu się po polach. Bohater zadanie musi przyjąć, w innym wypadku nie przepuści go przez most. W rzeczywistości kretoszczury znalazły się na polach z winy Knuta. On sam jednak ani myśli się do tego przyznać. Nagrodą za wykonanie zadania jest pałka Knuta, będąca dobrą bronią na początek gry. Knut podobnie jak Bezimienny wysłany został do grobu Melgana po sztylet. Zapalił on tam olej Galwach, którego używa do odpędzania dzikich zwierząt ze swych pól. Nie udało mu się jednak wypłoszyć wszystkich bestii z krypty i nie zdobył sztyletu. Nie mówi on jednak wprost, że udał się do krypty, Bezimienny sam się tego domyśla. Na krótko po otrzymaniu przez bohatera zgody na ślub z Ivy, Knut zastawia na niego pułapkę. Na drodze do kryjówki Diega Knut czeka na Bezimiennego a gdy dochodzi do spotkania, Knut po krótkiej rozmowie rzuca się na Bezimiennego. Gdy przegrywa potyczkę, na prośbę bohatera odczepia się od Ivy.

Dalsze losyEdytuj

Zginął podczas ataku Krwawych Żmij na wyspę Feshyr.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego ojciec został zabity przez Orruka. Orruk jednak zabił go nieumyślnie;
  • w Gothic 3, również występuje postać o imieniu Knut, który jest najeźdźcą;
  • podczas pierwszej rozmowy z Bezimiennym prosi go o wybicie kretoszczurów z farmy, wymawia je wtedy [kretorszczury]. Jest to błąd w dialogach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki