FANDOM

Klasztor Opiekunów – lokacja o nieznanym położeniu występująca w modyfikacji Returning. Mieszkają tam OpiekunowieAsgardowie.

Returning Edytuj

Jedynym sposobem na dostanie się do klasztoru jest użycie runy teleportacyjnej przenoszącej do jaskini, w której otwiera się portal. Runę Bezimienny dostaje od Stonnosa po wykonaniu jego zadania bądź odbiera DagothowiDworze Irdorath. Klasztor składa się z korytarza, który prowadzi do głównej sali, w której przebywają wszyscy (poza Stonnosem i jego ochroniarzami) Opiekunowie i Asgardowie. Komnata Stonnosa odgrodzona jest bramą w korytarzu. Poza tym w holu znajdują się też dwa portale: jeden prowadzący do świata ludzi i drugi, mniejszy, teleportujący na arenę. Bohater może się tu uczyć magii od Opiekunów bądź sztuki walki od Terinaksa (w zależności od jego gildii). Pod koniec gry, Opiekunowie i Asgardowie odchodzą do Pałacu Vakhana, zostawiając za sobą kilka demonów Lenga jako straż. W klasztorze pozostaje jedynie Opiekun Stonnos, który wychodzi do walki z Bezimiennym. Po przegranej dołącza do pozostałych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki