FANDOM

Klan Wilka – klan, występujący na ziemiach Nordmaru w Gothic 3.

Gospodarka Edytuj

Klan Wilka głównie utrzymuję się z polowań na zwierzynę. Ponadto słynie z oprawiania zwierząt, tym samym dochodowy handel między innymi wioskami z Nordmaru przynosi duże zyski. Wioska słynie również z bardzo dobrych poszukiwaczy rudy oraz oswojonych lodowych wilków, dzięki czemu pozyskują kolejne dochody.

Ochrona Edytuj

Po zajęciu przez orków Nordmaru okolice lodowej krainy stały się bardzo niebezpieczne. Klan oswoił kilkanaście wilków oraz dzięki handlowi z nekromantą Xardasem wioska zdobyła do ochrony dwa lodowe golemy. Ponadto klan ma bardzo strategiczne położenie na wysokich wzniesieniach. Trudny dostęp do niego oraz znakomita ochrona utrudniają atak orków na klan Wilka.

Myśliwi Edytuj

Klan Wilka słynie ze znakomitych myśliwych. Łowcy zwierząt doskonale oprawiają zwierzynę oraz polują na nią. Najbardziej znanym myśliwym jest druid Bogir, który mimo swojego wieku wyśmienicie poluje.

Dalsze losy Edytuj

Nie wiadomo jak funkcjonuje obecnie Klan Wilka, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane. Tym samym prawdopodobnie mieszkańcy wioski żyją nadal jak dotychczas.

Mieszkańcy Klanu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki