Fandom

Gothicpedia

Klan Ognia

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Klan Ognia
Klan Ognia (by Kubar906).png
Informacje
Typ
Wioska
Położenie
Północno-zachodnia część Nordmaru, niedaleko klasztoru
Mieszkańcy
Populacja
Ok. 20 osób
Zarządca
Ważne postacie
Kerth
Ważne miejsca
Kapliczka Innosa
Występowanie

Klan Ognia – najstarszy i najdalej wysunięty na północ klan Nordmaru. Dowodzi nim Kerth.

Opis Edytuj

Miejsce to jest położone na szczycie góry otoczonej dolinami dlatego roztacza się stąd piękny widok. Jego mieszkańcy są gorliwymi wyznawcami Innosa, nieustraszonymi łowcami orków i niezrównanymi wojownikami. Nie jest on wcale dużym klanem mimo, że dawniej był jedną z największych osad. Jego przywódcą jest nieustraszony wojownik imieniem Kerth strzegący tajemnic klanu. Od niego bezimienny otrzymuje zadanie związane ze złożeniem kamieni przodków. Mieszka on w dużym domu umiejscowionym na szczycie góry. Ważnym miejscem tu to plac z kaplicą Innosa, gdzie na naradę zbiera się starszyzna wioski. Jest tu także kuźnia kowala Kalana. Droga do niego prowadzi przez góry, więc dojście tam nie należy do najłatwiejszych. Pilnie strzeżony przez wojowników dzień i noc. Dookoła niego rozbiło się kilka orkowych obozów.

Historia Edytuj

Miejsce to jest najstarsze w całym Nordmarze. Został założony przez pradawnego wojownika Akaschę. Bóg Ognia przekazał jego mieszkańcom tajemnice walki i dał im siłę, by mogli ujarzmić skuty lodem Nordmar i walczyć z orkami. Wojownikom Klanu Ognia nie brakowało odwagi, wiary i umiejętności co nie zmieniło się do dziś. W tym klanie mieszkał zacny młodzieniec, któremu nie brakowało ani siły, ani odwagi, a nazywał się Rhobar. Pewnego dnia udał się na polowanie. Nagle zaczęła gonić go nieznana nam bliżej bestia. Skrył się przed nią w jednej z jaskiń jednak potwór go znalazł. Gdy myślał, że to już koniec sięgną za siebie i znalazł miecz, którym zgładził bestię. Usłyszał głos Innosa, który rozkazał mu zejść z gór i założyć swe państwo. I tak stał się on pierwszym władcą Myrtany - Rhobarem I Świętym, a w miejscu gdzie objawił się mu bóg światła założono klasztor. Następnie klanem rządziło jeszcze wielu ludzi m.in. Kerth.

Gospodarka Edytuj

Klan Ognia jest dość dobrze rozwijającą się wioską. We wszelkie dobra osadę zaopatrują myśliwi dostarczający futra, pożywienie itp. Prowadzi on także wymianę handlową z innymi klanami. Wytwarzane są tu bronie dla całej wioski. Korzystnym faktem jest to, iż klan stoi w drodze do klasztoru magów ognia przez co zachodzą tu liczni podróżnicy i pielgrzymi.

Ludność Edytuj

Ludzi nie mieszka tu zbyt wielu z powodu licznych wojen tego klanu i ataku orków. Nienawidzą oni ich i bratają się z każdym, kto podziela ich zdanie. Mogą nauczyć nas wielu technik bojowych i pomóc nam zwiększyć naszą siłę. Członkowie Klanu Ognia bardzo szanują swych przodków. Najwybitniejsi z nich spoczywają w sześciu grobowcach rozsianych po całym Nordmarze. Ich moc została zaklęta w magicznych kamieniach. W Klanie możemy spotkać naszego dawnego przyjaciela, Generała Lee. Mróz i surowe warunki jeszcze bardziej wyolbrzymiły żądzę zemsty na królu Rhobarze.

Mieszkańcy klanu Edytuj

  • Kerth - potężny wódz klanu;
  • Lee - dawny przyjaciel bohatera, poszukujący zemsty na królu;
  • Frithjof - paladyn modlący się przed kapliczką Innosa;
  • Kalan - okoliczny kowal;
  • Kaelin - odważny wojownik nienawidzący orków;
  • Thorald - gruby wojownik poszukujący zbroi dla siebie;
  • Leif - myśliwy polujący na wilki;
  • Sivert - jeden z wojowników strzegący mostu;
  • i inni mieszkańcy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jako jedyny z klanów Nordmaru hoduje świnie.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Klan Ognia

  • Młot Kalana

    2 wiadomości
    • Czy ktoś mógł by podać mi kod na młot Kalana ?(pełny czyli ten z "spawn" lub "Give") mam wersję 1.75.14
    • http://pl.gothic.wikia.com/wiki/Wątek:52465 tu masz lokację młota jak napis...

Więcej w Fandom

Losowa wiki