Fandom

Gothicpedia

Kiepski miecz

4967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Kiepski miecz
Kiepski miecz (ikona) (Gothic II) (by SpY).png
GII • GII:NK
Kiepski miecz (Gothic II) (by SpY).png

Informacje
Typ
Miecz jednoręczny
Obrażenia
25
Posiadacz

Wymagania
Siła
20
Inne
Cena kupna
20 sztuk złota
Cena sprzedaży
8 sztuk złota
Kod na przywołanie
Insert itmw_1h_sld_sword
Kiepski miecz
GII • GII:NK
Kiepski miecz (Gothic II) (by SpY).png

Informacje
Typ
miecz jednoręczny
Obrażenia
45
Posiadacz

Wymagania
Siła
50

Inne
Cena kupna
40 sztuk złota
Cena sprzedaży
6 sztuk złota

Kiepski miecz – oręż występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to niskiej jakości miecz jednoręczny. Wykonany został ze stali. Ostrze jest proste, krótkie i lekko zardzewiałe od ciągłego używania. Na zboczu wybito niewyraźny napis. Okładzina rękojeści wykonana została z niebarwionej skóry.

Gothic II Edytuj

Jest to jedna z najbardziej popularnych broni, używanych na wyspie Khorinis. Noszona jest zazwyczaj przez najemników, mieszkających na farmie Onara. Łowcy smoków, którzy wyruszyli, aby zabić smoki, używają tych mieczy do walki. Posiadają go również starzy przyjaciele Bezimiennego - Diego i Lares. Posługują się nim też niektórzy obywatele, jak na przykład lichwiarz Lehmar mieszkający w dzielnicy portowej. Myśliwi tacy jak Dragomir, Niclas, Grom i Grimbald używają tej stosunkowo taniej broni do oprawiania zwierzyny jak i do walki.

Oręż zadaje jedynie dwadzieścia pięć punktów obrażeń, do jej używania bohater potrzebuje dwadzieścia punktów siły.

Bezimienny może zakupić kiepski miecz od Hodgesa na farmie Onara za dwadzieścia sztuk złota.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Wygląd oręża nie uległ zmianom. Najczęściej posługują się nim bandyci, których bohater może spotkać w obozie bandytów na Jarkendarze. Broni tej używa również kucharz Snaf.

Broń zadaje w dodatku do Gothic II czterdzieści pięć punktów obrażeń i wymaga od bohatera pięćdziesięciu punktów siły, aby nim władać.

Bezimienny może kupić ten miecz za czterdzieści sztuk złota, cena sprzedaży spadła do sześciu sztuk złota.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki