Khaled – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to najemnik mieszkający na farmie Onara.

Przed akcją gry Edytuj

Na farmę Onara przybył wraz z Sylviem i innymi z południa, gdzie walczył z orkami.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Mimo, że przybył wraz z Sylviem, nie wykonuje ślepo jego rozkazów. Bardziej ufa Lee, który ustanowił go jednym ze swoich ochroniarzy i przebywa ciągle w jego towarzystwie. Może sprzedać Bezimiennemu broń bardzo dobrej jakości, którą produkuje Bennet, niezależnie od tego, do jakiej gildii należy bohater i jest jednym z najlepszych handlarzy bronią w Khorinis.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Nadal sprzedaje bronie na farmie Onara. Od Jarvisa można się dowiedzieć, że Khaled planuje podróż poza farmę. Velaya ma szansę dołączyć do owej podróży. Kiedy się zgodzi wyruszają do grobu Inubisa, lecz zastają pustkę. W pewnym etapie treningu z Cordem ten przysyła Velayę po lekką i dobrą broń. Okazuje się nim rapier, który Khaled nazywa wykałaczką. Broń może tylko sprzedać, a nie podarować, czego się wojowniczka spodziewała. Najemnik może powiedzieć też wskazówki odnośnie amunicji do broni o nazwie Ka.R.A.B.I.N.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Khaled został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Więcej z Fandomu