Fandom

Gothicpedia

Kervo

5341stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kervo – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to były skazaniec z Górniczej Doliny.

Przed akcją gry Edytuj

On i jego kompan – Geppert – przeżyli upadek bariery. Został schwytany przez paladynów i dołączony do grupy Marcosa. Zdołał zbiec i schować się w jaskini nieopodal lodowej krainy wraz z Geppertem. Nie mogą się z niej jednak wydostać, gdyż dookoła znajduje się stado topielców.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Gdy tylko napotyka Bezimiennego, zleca bohaterowi zadanie pozbycia się gromady topielców sprzed jaskini. Jeżeli Bezimienny jest Magiem Ognia, w nagrodę otrzyma czystą runę, natomiast jeśli jest paladynem lub łowcą smoków, dostanie bryłkę rudy. Bohater, odwiedzając ponownie jaskinię w czwartym rozdziale, odnajduje w niej grupę łowców smoków. Możliwe, że Kervo uciekł z Górniczej Doliny, zjadły go dzikie bestie lub został zabity przez orków.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Kervo uciekł z Górniczej Doliny, gdzie pracował w Starej Kopalni. Mieszka ze swoimi kolegami po fachu w domku na terenie posiadłości Velayi. Później kopacz pracuje dla bohaterki w jej prywatnej kopalni rudy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki