Fandom

Gothicpedia

Keroloth

4967stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Keroloth
Keroloth (by SpY).png

Informacje
Gildia
Poziom
GII: 24
GII:NK: 40
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
pal_258_keroloth

Keroloth – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to jeden ze stu paladynów przybyłych z kontynentu.

Przed akcją gry Edytuj

Przebywa w Vengardzie gdzie służy w armii króla Rhobara II. Wyrusza na rozkaz swego władcy wraz z pozostałymi stoma paladynami na wyspę Khorinis, gdzie udaje się na zamek w Górniczej Dolinie.

Gothic II Edytuj

Stacjonuje na zamku w Górniczej Dolinie, ćwicząc knechtów oraz rycerzy we władaniu bronią białą. Bezimienny może nauczyć się od niego lepiej władać broniami jedno i dwuręcznymi. Jest nieprzyjaźnie, a czasami wręcz wrogo nastawiony do łowców smoków.

W czwartym rozdziale zleca bohaterowi odnalezienie swojej sakiewki ze złotem. Jest przekonany, że została mu skradziona przez jednego z łowców smoków. W rzeczywistości zgubił ją obok kuźni i tam też można ją odnaleźć. Konsekwencje zwrotu sakiewki są różne w zależności od gildii, do której należy Bezimienny - jeżeli jest magiem ognia lub paladynem, Keroloth po prostu przyjmuje zgubę, można również z powodzeniem zażądać od niego znaleźnego. Jeżeli Bezimienny jest łowcą smoków, Keroloth nabiera przekonania, iż to on ukradł mu sakiewkę, co skłania go do zaatakowania bohatera. Niezależnie od obranej gildii, możliwe jest także skierowanie podejrzenia o kradzież na jednego z łowców smoków, Jana, wskutek czego zostaje on zaatakowany przez paladyna.

Jeśli w piątym rozdziale Bezimienny otworzy bramę, Keroloth będzie o tym wiedział i jedynym wyjściem będzie zabicie paladyna.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Górnicza Dolina została zaatakowana przez orków, tym samym Keroloth został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli bohater jest łowcą smoków Keroloth będzie przekonany, że to on ukradł jego sakiewkę i wtedy można skierować do niego tekst: Pocałuj mnie w dupę!”.

Więcej w Fandom

Losowa wiki