Fandom

Gothicpedia

Kendrick

5338stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kendrick – postać, występująca w modyfikacji Piratenleben. Jest to kowal piratów przez całą akcję przebywający na statku piratów w kuźni.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Nic nie wiadomo o jego przeszłości, lecz biorąc pod uwagę jego wiedzę o kowalstwie zajmuje się tym już sporo czasu.

Piratenleben Edytuj

Cały czas kuje na statku. Rhen może z nim porozmawiać dopiero w II rozdziale, gdy pierwszy raz wchodzi na statek. Kendrick, jak każdy na statku, ma problem, po którego rozwiązaniu jego praca nad naprawą statku pójdzie dużo szybciej. Potrzebuje rudy (którą bohater wydobędzie tak jak złoto, musi tylko porozmawiać z Montym). Po przyniesieniu piętnastu bryłek rudy udostępnia handel i ulepszanie pancerza. Wykona też ostrą piłę dla Nathaniela. Gdy w III rozdziale piraci przybywają na Wyspę Skarbów daje bohaterowi piracką zbroję . Po 1 rozdziale nie odgrywa ważniejszej roli.

Dalsze losy Edytuj

Gdy po zabiciu Minnakhta Rhen wraca bez skarbu, przygnębiony Kendrick wyrusza z resztą załogi w siną dal. Najpewniej uniknęli orków, a on sam dalej kontynuował swoją profesję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki