Fandom

Gothicpedia

Kendrick

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kendrick
Kendrick (Jakimix135xd).png
Informacje
Gildia
Pirat
Zawód
Kowal
Miejsce zamieszkania
Jarkendar
(w III rozdziale - Wyspa Skarbów)
Miejsce pobytu
Kuźnia na statku
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie
Nieznane
Dubbing
Brak
Kod na przywołanie
insert Pir_3015_Kendrick

Kendrick – postać wystepująca w modyfikacji Piratenleben. Jest to kowal piratów przez całą akcję przebywający na statku piratów w kuźni.

Przed akcją modyfikacji Edytuj

Nic nie wiadomo o jego przeszłości, lecz biorąc pod uwagę jego wiedzę o kowalstwie zajmuje się tym już sporo czasu.

Piratenleben Edytuj

Cały czas kuje na statku. Rhen może z nim porozmawiać dopiero w II rozdziale, gdy pierwszy raz wchodzi na statek. Kendrick, jak każdy na statku, ma problem, po którego rozwiązaniu jego praca nad naprawą statku pójdzie dużo szybciej. Potrzebuje rudy (którą bohater wydobędzie tak jak złoto, musi tylko porozmawiać z Montym). Po przyniesieniu piętnastu bryłek rudy udostępnia handel i ulepszanie pancerza. Wykona też ostrą piłę dla Nathaniela. Gdy w III rozdziale piraci przybywają na Wyspę Skarbów daje bohaterowi piracką zbroję . Po ll rozdziale nie odgrywa ważniejszej roli.

Dalsze losy Edytuj

Gdy po zabiciu Minnakhta Rhen wraca bez skarbu, przygnębiony Kendrick wyrusza z resztą załogi w siną dal. Najpewniej uniknęli orków, a on sam dalej kontynuował swoją profesję.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest kowalem, mimo to z niewiadomych przyczyn używa broni paladyna.

Więcej w Fandom

Losowa wiki