FANDOM

Karrella – postać występująca w dodatku ArcaniA: Upadek Setarrif i opowieści Zasłyszane w Rozdartej Dziewicy. Jest to jedna z dwóch córek króla Ethorna VI.

Zasłyszane w Rozdartej Dziewicy Edytuj

Karella to dziewczyna w wieku 16 lat. Mimo, że jest dzieckiem króla, to nie ubiera się jak księżniczka. Kiedy Murdra ją poznaje, wydaje jej się, że dziewczyna jest służką Ethorna VI.

ArcaniA: Upadek Setarrif Edytuj

Karella wysłała posłańca do Rhobara III żeby ten pomógł setarrifczykom w walce ze Śniącym. Kiedy pasterz z Feshyr dociera na miejsce, okazuje się, że została porwana przez orków pod dowództwem Grosha i zabrana do setarrifskiej kopalni. Thorus kazał ją porwać, ponieważ publicznie oświadczyła, że to on jest odpowiedzialny za to co dzieje się w mieście. Bohaterowi jednak udaje się ją uratować, a ona daje mu Klucz Mądrości potrzebny Miltenowi do otworzenia krypty jej przodków. Później zatrzymuje bohatera w drodze do Seleny i oświadcza mu, że to ona, jako członek rodziny królewskiej, powinna otrzymać od ostatniej Ahn'Nosiri artefakty Bogini, nie pasterz z Feshyr. Wywiązuje się walka, którą Karella przegrywa i przyznaje bohaterowi prawo do noszenia artefaktów.

Dalsze losy Edytuj

Prawdopodobnie nadal mieszka w Setarrif i pomaga przy odbudowie miasta.