Fandom

Gothicpedia

Kardif

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kardif
Kardif (by Wojciech Wawrzyńczak).png
Informacje
Gildia
Zawód
Karczmarz
Poziom
GII: 12
GII:NK: 20
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Insert vlk_431_kardif

Kardif – postać występująca w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka oraz modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki. Jest to obywatel mieszkający w mieście Khorinis.

Gothic II Edytuj

Jest jednym z członków Gildii Złodziei. Prowadzi w porcie swoją gospodę, która jest ulubionym miejscem szumowin z portu, jeśli chodzi o miejsce relaksu po męczącym dniu. Całymi dniami sprząta swój dobytek lub stoi za ladą obsługując klientów. Kardif może udzielić Bezimiennemu paru informacji na temat portu za dziesięć sztuk złota. Bohater może wytargować do sześciu sztuk złota za każde pytanie, a gdy bohater mówi, że znajdzie inne źródło informacji obniży on cenę do pięciu sztuk złota. To on powiadamia bohatera o zabójcy Attili. Sprzedaje żywność i, o ile Bezimienny pokaże mu tajny znak Gildii Złodziei, wytrychy.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Podczas pierwszej rozmowy z Velayą nie jest przyjaźnie nastawiony. Później proponuje jej zarobek. Otóż na dnie wraku Garvella znajduje się jego szkatułka ze złotem. Następnie ostrzega bohaterkę przed Nagurem i jego opryszkami, którzy znajdują się w drodze z miasta do farmy Akila. U niego później znajdują się Balam i Omid. Podczas epidemii opowiada Velayi o śmierci: Fenii, Borki i Nadji. Zleca wojowniczce kilka zadań. Pierwszym jest zabicie szczurów, które znajdują się koło Alwina, Eddy i Talbina oraz są w kanałach. Prosi ją też o zabicie zombie ze statku widmo, oraz tych które są w porcie. W końcu idzie przyjąć lekarstwo przeciwko ospie dziękując serdecznie Velayi.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, wyspa Khorinis została zaatakowana przez orków, tym samym Kardif został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • Chociaż jest karczmarzem, nosi strój kowala.
  • Gdy bohater dowie się od niego, kto może go nauczać w porcie i spyta, gdzie takie osoby się znajdują, karczmarz odpowie, że prędzej król wygra wojnę niż uda mu się wytłumaczyć gdzie oni są.
  • W modyfikacji Returning mówi bohaterowi, że ma dosyć Moe, dlatego chce się go pozbyć i o ile Bezimiennemu uda się to zadanie, to będzie otrzymywał dniówkę od właściciela knajpy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki