Fandom

Gothicpedia

Kaplica Isgarotha

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Kaplica Isgarotha
Klasztor Innosa g2 kaplica Isgharota (by Ossowski21).png
Kaplica

Informacje
Typ
Kaplica
Położenie
Khorinis, na drodze do klasztoru
Zarządca
Występowanie

Kaplica Isgarotha – miejsce, gdzie można się pomodlić, idąc do klasztoru. Przebywa w niej mag ognia o imieniu Isgaroth - ten człowiek opiekuje się także kaplicą.

Wygląd Edytuj

Kaplica zbudowana jest z szarego kamienia. Prowadzi do niej rządek schodków, a na samym szczycie tej małej świątyni znajduje się duża kopuła. Wyglądem przypomina świątynię Adanosa w Khorinis. Dach podpierają cztery kolumny z widocznymi żłobieniami o ostrymi końcami, a wejście wybudowane jest na kształt półowalu. W środku jest wielki posąg Innosa, na cześć którego zbudowana została ta kaplica.

Zastosowanie i dzieje kaplicy Edytuj

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Kaplica nie ma większego zastosowania w grze. Nie można się w niej pomodlić, jednak Bezimienny może w niej otrzymać błogosławieństwo od Innosa za sprawą Isgarotha. W piątym rozdziale, jeżeli Bezimienny należy do zakonu paladynów, przebywa obok niej oddział orkowych wojowników z hersztem na czele, z którymi należy się rozprawić.

Dalsze losy Edytuj

Nie wiadomo co się stało z kaplicą po tym, jak Bezimienny odpłynął na kontynent Esmeraldą. Prawdopodobnie kaplicę zajęli i, być może, zniszczyli orkowie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki