FANDOM

Kaplica Isgarotha – miejsce, gdzie można się pomodlić, idąc do klasztoru. Przebywa w niej mag ognia o imieniu Isgaroth - ten człowiek opiekuje się także kaplicą.

Wygląd Edytuj

Kaplica zbudowana jest z szarego kamienia. Prowadzi do niej rządek schodków, a na samym szczycie tej małej świątyni znajduje się duża kopuła. Wyglądem przypomina kaplicę Adanosa w Khorinis. Dach podpierają cztery kolumny z widocznymi żłobieniami o ostrymi końcami, a wejście wybudowane jest na kształt półowalu. W środku jest wielki posąg rycerza, odzianego w pancerz paladyna, który dzierży oburęczny miecz.

Zastosowanie i dzieje kaplicy Edytuj

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Kaplica nie ma większego zastosowania w grze. Nie można się w niej pomodlić, jednak Bezimienny może w niej otrzymać błogosławieństwo od Innosa za sprawą Isgarotha. W piątym rozdziale, jeżeli Bezimienny należy do zakonu paladynów, przebywa obok niej oddział orkowych wojowników z hersztem na czele, z którymi bohater musi się rozprawić.

Dalsze losy Edytuj

Nie wiadomo co się stało z kaplicą po tym, jak Bezimienny odpłynął na kontynent Esmeraldą. Prawdopodobnie kaplicę zajęli i, być może, zniszczyli orkowie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki