FANDOM

Kaplica Adanosa na wyspie Khorinis – występuje w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to jedyne miejsce modlitwy do boga Adanosa na wyspie Khorinis.

PołożenieEdytuj

Kaplica znajduje się na placu świątynnym w mieście Khorinis. Położona jest pomiędzy placem targowym, wejściem do Górnego Miasta, a gospodą Coragorna.

WyglądEdytuj

Jest bardzo podobna do Kaplicy Isgarotha. Wykonana jest z szarego, miejscami zamszonego kamienia. Prowadzi do niej rząd schodków od frontowej strony, a na samym szczycie świątyni znajduje się duża, półkolista kopuła. Strop podpierają cztery kolumny z widocznymi żłobieniami, a główne wejście wybudowane jest na kształt półowalu. W środku jest wielki posąg rycerza, odzianego w pancerz paladyna, który dzierży oburęczny miecz.

Gothic IIEdytuj

Kaplica jest siedzibą Vatrasa, jedynego Maga Wody w mieście Khorinis, który zajmuje się w niej swoimi codziennymi obowiązkami. Bezimienny nie może się w niej pomodlić, ale za to może otrzymać błogosławieństwo Adanosa od Vatrasa jak też zostać uleczony przez niego za darmo.

Gothic II: Noc KrukaEdytuj

Pod nieobecność Vatrasa naucza i przebywa tu Myxir.

ZadaniaEdytuj

Lista zadań powiązanych z miejscem.

Gothic IIEdytuj

Gothic II: Noc KrukaEdytuj

Dalsze losyEdytuj

Po tym jak Bezimienny odpłynął na kontynent statkiem Esmeraldą, kaplicę prawdopodobnie zajęli i - być może zniszczyli orkowie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki