FANDOM

Kanały w Khorinis – miejsce, dostępne w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Są one siedzibą gildii złodziei.

Opis Edytuj

Pod Khorinis znajduje się sieć kanałów odpowiedzialnych za usuwanie nieczystości z miasta, które następnie trafiają do morza. Kanały to niezwykle ciemne i ponure miejsce. Składa się na nie kilka korytarzy, średniej wielkości pomieszczeń i niedostępnych dla nas pomniejszych rur, których zakratowane wyloty możemy zauważyć w głównych korytarzach. W kanałach żyje sporo olbrzymich szczurów, ponieważ mają tam doskonałe warunki do życia.

Dostęp do kanałów Edytuj

Wejścia do kanałów są dwa: jedno jest obok portu, a drugie w gospodzie Hanny. Aby skorzystać z pierwszego Bezimienny musi najpierw wydać jednego ze złodziei działających w mieście straży, by w ten sposób spotkać się z Attilą. Po pokonaniu zbójcy i przeszukaniu jego ciała bohater znajduje klucz do kanałów. Aby odblokować drugie wejście trzeba wpierw odblokować to pierwsze. W kanałach znajduje się bowiem siedziba Gildii Złodziei. Jeśli Bezimienny zdecyduje się do niej dołączyć otrzyma klucz otwierający drogę do kanałów przez gospodę Hanny. Drzwi znajdują się zaraz obok lady gospodyni przed wejściem na piętro noclegowni.

Gildia złodziei Edytuj

W kanałach ma swoją siedzibę gildia złodziei. Aby się do niej dostać Bezimienny musi najpierw pokonać Attilę i odebrać mu klucz do kanałów. W zależności od podjętej decyzji Bezimienny może dołączyć do gildii, zabić jej członków lub donieść o odkryciu straży. Wówczas to ona zniszczy gildię.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Choć pod miastem są kanały, w mieście nie ma toalet, wychodków ani studzienek kanalizacyjnych.
  • To jedyne kanały w grze, oprócz kanałów pod Thorniarą.
  • Kanały nie biegną pod całym miastem, ani nawet pod jego połową. Nie dochodzą też do górnego miasta.