FANDOM

Kamienny Krąg – budowla, która została zbudowana z wielkich, monumentalnych kamieni. W serii Gothic na wyspie Khorinis znajdują się takie trzy.

Gothic II Edytuj

Kręgi nie mają żadnych zastosowań. Podobno są to tylko pozostałości po dawnych grobowcach i miejsca, gdzie najczęściej rośnie szczaw królewski, czego dowiadujemy się od Zurisa

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Wątek kamiennych kręgów został w dużym stopniu rozwinięty. Są to ponoć pozostawione na Khorinis ślady cywilizacji Budowniczych. Tam, za pomocą magii, zostały ukryte ornamenty (posiadane przez kamiennych strażników), tworzące pierścień otwierający portal do zaginionej doliny Budowniczych – Jarkendaru. Aby go obudzić, należy uaktywnić przełączniki. Położenie kręgów wskazuje mapa, którą bohater otrzyma od Nefariusa.

Kamienny krąg na farmie Sekoba by Kubar906.jpg

Kamienny krąg na farmie Sekoba

  • Kamienny krąg na farmie Sekoba – jeden ze wspomnianych kamiennych kręgów;
  • kamienny krąg w wielkim lesie – krąg ten znajduje się w mrocznym, pełnym niebezpieczeństw lesie;
  • Kamienny krąg na farmie Lobarta by Kubar906.jpg

    Kamienny krag w pobliżu farmy Lobarta

    kamienny Krąg na farmie Lobarta – krąg, uaktywniony przez paladynów. Ornament z pokonanego kamiennego strażnika trafił w ręce lorda Hagena.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Mag Wody Myxir odkrył kolejne zastosowanie kręgów – mogą one służyć do teleportacji. Prosi Velayę, aby wykonała eksperyment, który mógłby potwierdzić tę tezę. Bohaterka zgadza się i po naciśnięciu przycisków teleportuje się do następnego kręgu.

Schemat teleportacji wygląda następująco Edytuj

Krąg na farmie Lobarta → Krąg w wielkim lesie → Krąg na farmie Sekoba itd.

Gothic 3 Edytuj

Kamienne kręgi nie odgrywają znaczącej roli. Jeden z nich znajduje się niedaleko Ardei. Siedzi w nim myśliwy Chris. Kolejny znajduje się przy Silden, w którym leży kamień teleportacyjny.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kamienny krąg

  • Wielki Las

    3 wiadomości
    • A szedłeś wcześniej z Laresem na farmę onara? Jeśli tak to już Lares teraz nie będzie chciał pójść do tego lasu. To taki błąd jest.
    • Dokładnie tak. Po rozmowie z nim i pójściu na farmę Onara nigdzie indziej Cb nie zaprowadzi.
  • Problem ;(

    2 wiadomości
    • Mam Problem Polegający na tym że gdy jestem w lesie z laresem przy kamiennym kręgu po wciśnieciu przycisków na kręgu kamienny strażnik ...
    • Też miałęm ten problem. na tych kamieniach jest ukryty przycisk.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki