FANDOM

Kaleschork występujący w Gothic 3. Jest to zarządca wykopalisk przed świątynią pradawnych w Mora Sul.

Gothic 3 Edytuj

Posiada jeden z pięciu kluczy do świątyni, zleca Bezimiennemu znalezienie pozostałych. Gdy już mu się to udaje, to Kalesch toczy z nim walkę o ich odebranie. Kiedy bohater wraca z Koroną Adanosa, ten chce mu ją odebrać i toczą kolejną bitwę, w której oczywiście zwycięża Bezimienny. Wykonując zadanie dla kupca Masila, bohater ma odprowadzić byłego gladiatora Orknaroka do Fasima przebywającego na wykopaliskach Kalescha. Ten jednak nie chce go przyjąć gdyż wystraszył się wizji Mezira, która opowiada o tym że przybędzie człowiek z północy, który ześle na wszystkich zagładę. Odsyła wtedy Bezimiennego właśnie do Kalescha. Ten jednak nie chce gladiatora i każe bohaterowi razem z Orknarokiem pozbyć się nieustraszonych gońców pustynnych przeszkadzających w wykopaliskach. Jeżeli bohater zabije Kalescha i wszystkich orków znajdujących się na wykopaliskach, wykona misję: Zlikwiduj orków w świątyni Mora Sul.