Fandom

Gothicpedia

Kalesch

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Kalesch
Kalesch (G3) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Obóz orków w ruinach niedaleko Mora Sul
Dzierżona broń
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Kalesch

Kaleschork, występujący w Gothic 3. Jest to zarządca wykopalisk przed świątynią pradawnych w Mora Sul.

Gothic 3 Edytuj

Posiada jeden z pięciu kluczy do świątyni, zleca Bezimiennemu znalezienie pozostałych. Gdy już mu się to udaje, to Kalesch toczy z nim walkę o ich odebranie. Kiedy bohater wraca z Koroną Adanosa, ten chce mu ją odebrać i toczą kolejną bitwę, w której oczywiście zwycięża Bezimienny. Wykonując zadanie dla kupca Masila, bohater ma odprowadzić byłego gladiatora Orknaroka do Fasima przebywającego na wykopaliskach Kalescha. Ten jednak nie chcę go przyjąć gdyż wystraszył się wizji Mezira, która opowiada o tym że przybędzie człowiek z północy, który ześlę na wszystkich zagładę. Odsyła wtedy Bezimiennego właśnie do Kalescha. Ten jednak go nie chcę i każe mu razem z Orknarokiem pozbyć się nieustraszonych gońców pustynnych przeszkadzających w wykopaliskach.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli bohater zabije wszystkich orków znajdujących się na wykopaliskach wykona misję, która ma na celu przerwanie wykopalisk prowadzonych przez orków w świątyni Mora Sul. Nikt mu jej nie zleca.

Więcej w Fandom

Losowa wiki