FANDOM

Baal Kagan – postać, występująca w Gothic i modyfikacji Czas Zapłaty. Jest to nowicjusz przebywający w Nowym Obozie.

Gothic Edytuj

Sprzedaje bagienne ziele w Nowym Obozie. Po przyjęciu w szeregi nowicjuszy Obozu Bractwa, zostaje oddelegowany do sprzedawania go szkodnikom i najemnikom. Prosi Bezimiennego o pomoc w rozprowadzaniu zielonych nowicjuszy. W zamian płaci mu 100 bryłek rudy albo daje mu zwoje magiczne lub pomaga w przyjęciu do obozu na bagnie.

Modyfikacje Edytuj

Czas Zapłaty Edytuj

W modyfikacji Czas Zapłaty Kagan medytuje przed swoją chatą przy głównym wejściu i sprzedaje ziele. Gdy odwiedza go Rick, żali mu się, że ma za mało klientów. Prosi bohatera, by ten poszedł do Gilberta i wziął od niego ziele dla Tarana i zaniósł mu, a ten dosypie kilka składników, by pogorszyć jego jakość. Potem Rick ma zanieść je Taranowi, by ten je sprzedał. Po wykonaniu zadania Rick dostaje 20% w zyskach.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery prawdopodobnie zostaje opętany przez Smoka Ożywieńca i zostaje poszukiwaczem. Mógł on jednak tego uniknąć, gdyż w czasie niszczenia bariery znajdował się poza Obozem Bractwa.

Ciekawostki Edytuj

  • Baal Kagan twierdzi, że – podobnie jak Baal Tyon – jest jednym z młodszych guru. Jest to najprawdopodobniej nieścisłość twórców gry.