Fandom

Gothicpedia

Kagan

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Kagan
G • CZ
Baal Kagan (Gothic I) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Tytuł
Poziom
9
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Nov_1332_BaalKagan
Kagan
G • CZ
Kagan (CZ).png

Informacje
Gildia
Zawód
Handlarz
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Status
Żyje
Wyznanie

Baal Kagan – postać, występująca w Gothic i modyfikacji Czas Zapłaty. Jest to nowicjusz przebywający w Nowym Obozie.

Gothic Edytuj

Sprzedaje bagienne ziele w Nowym Obozie. Po przyjęciu w szeregi nowicjuszy Obozu Bractwa, zostaje oddelegowany do sprzedawania go szkodnikom i najemnikom. Prosi Bezimiennego o pomoc w rozprowadzaniu zielonych nowicjuszy. W zamian płaci mu sto bryłek rudy albo daje mu zwoje magiczne lub pomaga w przyjęciu do obozu na bagnie.

Czas Zapłaty Edytuj

W Czas Zapłaty Kagan medytuje przed swoją chatą przy głównym wejściu i sprzedaje ziele. Gdy odwiedza go Rick, żali mu się, że ma za mało klientów. Prosi bohatera, by ten poszedł do Gilberta i wziął od niego ziele dla Tarana i zaniósł mu, a ten dosypie kilka składników, by pogorszyć jego jakość. Potem Rick ma zanieść je Taranowi, by ten je sprzedał. Po wykonaniu zadania Rick dostaje 20% w zyskach.

Dalsze losy Edytuj

Po upadku bariery prawdopodobnie zostaje opętany przez Smoka Ożywieńca i zostaje poszukiwaczem. Mógł on jednak tego uniknąć, gdyż w czasie niszczenia bariery znajdował się poza Obozem Bractwa.

Ciekawostki Edytuj

  • Baal Kagan twierdzi, że jest jednym z młodszych guru. Jest to błąd w tłumaczeniu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki