Fandom

Gothicpedia

Jorn

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Jorn
Jorn (Gothic 3) (by GothicFan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Wojownik
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Obóz w lesie nieopodal spalonej chaty
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Nieznane
Dubbing
Kod na przywołanie
Jorn

Jorn – postać, występująca w Gothic 3. Jest to Nordmarczyk mieszkający w Klanie Wilka.

Gothic 3 Edytuj

Jest wojownikiem z Klanu Wilka, ale zna się także na myślistwie. Ponieważ w wiosce zaczęły kończyć się zapasy, Grim postanowił zarządzić polowanie. Z powodu orków, jest ono jednak zbyt niebezpieczne, więc poza myśliwymi na polowanie wyruszyli także dwaj wojownicy: Lisk oraz Jorn. Dowódcą wyprawy został myśliwy Jensgar. Nordmarczycy rozbili obóz w lesie, niedaleko spalonej chaty. Kiedy pojawia się Bezimienny, Jorn prosi o pomoc w łowach i zaznacza, że to bardziej wyprawa wojenna. Wyznaje zasadę, że orka trzeba zabić, zanim on zabije ciebie. Może nauczać bohatera myślistwa. Kiedy bohater zbiera ludzi do swojego oddziału, który ma wziąć udział w odbiciu kopalni Klanu Młota, może za rekrutować także Jorna. Grim pozwoli na to jednak tylko wtedy, kiedy myśliwi zakończą polowanie. Koniec końców wojownik rusza wraz z bohaterem na orków. Prosi tylko o przyniesienie mu dwunastu wybuchowych strzał od alchemika Vibalda.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane, ponieważ w Gothic 3: Zmierzch Bogów przejście do Nordmaru jest zablokowane. Prawdopodobnie dalej mieszka w Klanie Wilka.

Więcej w Fandom

Losowa wiki