Fandom

Gothicpedia

Jorgen

4982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Jorgen
Jorgen (Gothic II) (by Gothicfan94).png

Informacje
Zawód
Marynarz
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
vlk_4250_jorgen

Jorgen – postać, występująca w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka oraz jako zwłoki w modyfikacji do Gothic 3 - Content Mod 2.6.2.

Przed akcją gry Edytuj

Posiada statek, zwany Magdaleną, który został zatopiony przez piratów. W ten sposób Jorgen ląduje w Khorinis.

Gothic II Edytuj

Pojawia się dopiero w III rozdziale, przed klasztorem, może powiedzieć Bezimiennemu, w którą stronę uciekł Pedro, a także opowiedzieć o zatonięciu jego statku. W IV rozdziale wstępuje do klasztoru, lecz nie odpowiada mu towarzystwo, a także styl życia w klasztorze. Nie zapłacił ani sztuki złota, ani nie złożył żadnej owcy. Pyrokar uznaje, że Jorgen musi odpracować swój dług poprzez trzymiesięczną pracę w ogrodzie. W V rozdziale może zostać kapitanem Esmeraldy, ale najpierw bohater musi spłacić jego dług u Magów. Polega on na pozbyciu się demonów z wieży Xardasa. Jeśli Bezimienny ma już innego kapitana statku i spłaci dług Jorgena, ten opuszcza klasztor i dołącza do najemników na farmie Onara; gdy spytany, mówi, że podoba mu się życie na farmie.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależą od decyzji Bezimiennego:

  • Jeżeli bohater zabierze Jorgena na Dwór Irdorath, na początku Gothic 3 Esmeralda zostaje porwana przez piratów, przez co Jorgen zginął lub uciekł.
  • Jeśli Bezimienny wziął Torlofa lub Jacka na kapitana statku, Jorgen pozostaje w klasztorze, a jeśli Bezimienny spłaci dodatkowo jego dług, Jorgen przenosi się na farmę Onara. Nie wiadomo, czy przeżył atak orków.

Content Mod 2.6.2 Edytuj

Jorgen ginie z ręki piratów. Jego ciało spoczywa na plaży przy Ardei, niedaleko obozowiska Rolla i jego ludzi.

CiekawostkiEdytuj

  • Jorgen występuje w modyfikacji Zły Sen jako martwy człowiek, ma w ekwipunku dużo przedmiotów;
  • W modyfikacji Content Mod w ekwipunku ma tylko rybę, tak jak inni z załogi Esmeraldy, zabici przez piratów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki