Fandom

Gothicpedia

Jorgen

5407stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Udostępnij

Jorgen – postać, występująca w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka, zaś jego zwłoki pojawiają się w modyfikacji do Gothic 3 - Content Mod 2.6.2.

Przed akcją gry Edytuj

Posiada statek, zwany Magdaleną, który został zatopiony przez piratów. W ten sposób Jorgen ląduje w Khorinis.

Gothic II Edytuj

Pojawia się dopiero w III rozdziale, przed klasztorem, może powiedzieć Bezimiennemu, w którą stronę uciekł Pedro, a także opowiedzieć o zatonięciu jego statku. W IV rozdziale wstępuje do klasztoru, lecz nie odpowiada mu towarzystwo, a także styl życia w klasztorze. Nie zapłacił ani sztuki złota, ani nie złożył żadnej owcy. Pyrokar uznaje, że Jorgen musi odpracować swój dług poprzez trzymiesięczną pracę w ogrodzie. W V rozdziale może zostać kapitanem Esmeraldy, ale najpierw bohater musi spłacić jego dług u Magów. Polega on na pozbyciu się demonów z wieży Xardasa. Jeśli Bezimienny ma już innego kapitana statku i spłaci dług Jorgena, ten opuszcza klasztor i dołącza do najemników na farmie Onara; gdy spytany, mówi, że podoba mu się życie na farmie.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależą od decyzji Bezimiennego:

  • Jeżeli bohater zabierze Jorgena na Dwór Irdorath, na początku Gothic 3 Esmeralda zostaje porwana przez piratów, przez co Jorgen zginął lub uciekł.
  • Jeśli Bezimienny wziął Torlofa lub Jacka na kapitana statku, Jorgen pozostaje w klasztorze, a jeśli Bezimienny spłaci dodatkowo jego dług, Jorgen przenosi się na farmę Onara. Nie wiadomo, czy przeżył atak orków.

Content Mod 2.6.2 Edytuj

Jorgen ginie z ręki piratów. Jego ciało spoczywa na plaży przy Ardei, niedaleko obozowiska Rolla i jego ludzi.

CiekawostkiEdytuj

  • Jorgen występuje w modyfikacji Zły Sen jako martwy człowiek, ma w ekwipunku dużo przedmiotów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki