FANDOM

Jorgen – postać, występująca w Gothic II, Gothic II: Noc Kruka, zaś jego zwłoki pojawiają się w modyfikacji do Gothic 3 - Content Mod 2.6.2.

Przed akcją gry Edytuj

Posiada statek, zwany Magdaleną, który zostaje zatopiony przez piratów. W ten sposób Jorgen ląduje w Khorinis.

Gothic II Edytuj

Pojawia się dopiero w III rozdziale przed klasztorem, może powiedzieć Bezimiennemu w którą stronę uciekł Pedro, a także opowiedzieć o zatonięciu swojego statku. W IV rozdziale wstępuje do klasztoru, lecz nie odpowiada mu tamtejsze towarzystwo, a także styl życia. Nie zapłacił ani sztuki złota, ani nie złożył żadnej owcy. Pyrokar uznaje, że Jorgen musi odpracować swój dług poprzez trzymiesięczną pracę w ogrodzie. W V rozdziale może zostać kapitanem Esmeraldy, ale najpierw bohater musi spłacić jego dług u Magów, polegający na pozbyciu się demonów z wieży Xardasa. Jeśli Bezimienny ma już innego kapitana statku i spłaci dług Jorgena, ten opuszcza klasztor i dołącza do najemników na farmie Onara; gdy spytamy, mówi, że podoba mu się życie na farmie.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy zależą od decyzji Bezimiennego:

  • Jeżeli bohater zabierze Jorgena na Dwór Irdorath, na początku Gothic 3 Esmeralda zostaje porwana przez piratów, przez co Jorgen ginie lub ucieka.
  • Jeśli Bezimienny weźmie Torlofa lub Jacka na kapitana statku, Jorgen pozostaje w klasztorze, a jeśli Bezimienny spłaci dodatkowo jego dług, Jorgen przenosi się na farmę Onara. Nie wiadomo, czy przeżył atak orków.

Content Mod 2.6.2 Edytuj

Jorgen ginie z ręki piratów. Jego ciało spoczywa na plaży przy Ardei, niedaleko obozowiska Rolla i jego ludzi.

CiekawostkiEdytuj

  • Jorgen występuje w modyfikacji Zły Sen jako martwy człowiek, ma w ekwipunku dużo przedmiotów.