Fandom

Gothicpedia

Jora

4993strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jora
Jora (Gothic II) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
vlk_408_jora

Jora – postać, występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to wędrowny kupiec, przebywający w mieście Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Za dnia sprzedaje swoje towary na targowisku, wieczorami gawędzi z innymi kupcami na placu wisielców. Noce spędza jak większość kupców w gospodzie Hanny. Zleca Bezimiennemu zadanie odzyskania sakiewki ze złotem, którą ukradł mu Rengaru. Bohater łapie złodzieja przy koszarach straży miejskiej, odbiera mu złoto Jory. Bohater może wydać Rengaru straży lub puścić go wolno. Zanosi sakiewkę kupcowi, w nagrodę bohater może otrzymać miecz Alrika za darmo.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Jora nadal sprzedaje towary na targowisku. Od Zurisa bohaterka dowiaduje się, że jego tańsze towary są wadliwe. Kupiec wszystkiemu zaprzecza. Dzięki sprzedawanemu przez niego alkoholowi, Velaya wpada na trop nielegalnej bimbrowni prowadzonej przez Vino i Joe. Po wycofaniu z emisji tańszych odpowiedników, Jora rzuca się na wojowniczkę i nie zgadza się zagłosować na Hannę. Później handlarz może usunąć bolący ząb Hildzie. Bohaterka musi jednak namówić Abuyina do pilnowania towaru kupca, a samego dentystę zaprowadzić na farmę Lobarta.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Jora prawdopodobnie zginął lub został wzięty do niewoli.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki