FANDOM

Jora – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to wędrowny kupiec, przebywający w mieście Khorinis.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Za dnia sprzedaje swoje towary na targowisku, wieczorami gawędzi z innymi kupcami na placu wisielców. Noce spędza jak większość kupców w gospodzie Hanny. Zleca Bezimiennemu zadanie odzyskania sakiewki ze złotem, którą ukradł mu Rengaru. Bohater łapie złodzieja przy koszarach straży miejskiej, odbiera mu złoto Jory. Bohater może wydać Rengaru straży lub puścić go wolno. Zanosi sakiewkę kupcowi, w nagrodę bohater może otrzymać miecz Alrika za darmo.

Modyfikacje Edytuj

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Jora nadal sprzedaje towary na targowisku. Od Zurisa bohaterka dowiaduje się, że jego tańsze towary są wadliwe. Kupiec wszystkiemu zaprzecza. Dzięki sprzedawanemu przez niego alkoholowi, Velaya wpada na trop nielegalnej bimbrowni prowadzonej przez Vino i Joe. Po wycofaniu z emisji tańszych odpowiedników, Jora rzuca się na wojowniczkę i nie zgadza się zagłosować na Hannę. Później handlarz może usunąć bolący ząb Hildzie. Bohaterka musi jednak namówić Abuyina do pilnowania towaru kupca, a samego dentystę zaprowadzić na farmę Lobarta.

Returning Edytuj

W modyfikacji Returning należy do gildii kupców.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Jora prawdopodobnie zginął lub został wzięty do niewoli.