Fandom

Gothicpedia

Jarvis

5002strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Jarvis
G • GII
Jarvis (G1) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Sld_728_Jarvis
Jarvis
G • GII
Jarvis (GII) (by Jao98).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Sld_808_Jarvis

Jarvis – postać, występująca w Gothic i Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to najemnik wierny Lee.

Gothic Edytuj

Po zesłaniu pod magiczną barierę Jarvis postanowił dołączyć do Nowego Obozu. Był lojalny wobec Lee, więc szybko został przyjęty w poczet najemników. Jego przełożony powierzył mu zadanie pilnowania bramy obozu. Wobec nowo przybyłych jest bardzo miły. W rozmowie z Bezimiennym opowiada mu o Nowym Obozie i zasadach w nim panujących. Nie odgrywa poza tym żadnej ważnej roli.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Gdy magiczna bariera upadła, Jarvisowi udało się zbiec razem z Lee i chłopakami z Górniczej Doliny. Został zatrudniony przez niejakiego Onara, właściciela majątku ziemskiego. Teraz funkcję strażnika farmy zaczął pełnić Sentenza, dlatego Jarvis z powodu chwilowego braku pracy postanowił odpocząć sobie trochę w kuchni Thekli. Nie podlega nowo przybyłemu na farmę Sylviowi, a nawet go nienawidzi. Zleca więc bohaterowi, który chce przyłączyć się do najemników, aby pobił co najmniej trzech z ludzi Sylvia. Są to: Rod, Fester, Raoul, Bullko i Sentenza. Po wykonanym zadaniu Jarvis postanawia głosować za Bezimiennym.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Z powodu braku zajęć opowiada bohaterce historię jak dostał się do Górniczej Doliny. Okazuje się, że był mistrzem kradzieży kieszonkowej i włamywania się, jednakże został przechytrzony przez jednego z konkurentów. Chętnie nauczy Velayę tych umiejętności. Później najemnik po wykryciu zapachu bagiennego ziela zauważa, że bohaterka posiada starą paczkę Ciphera. Zwierza się wojowniczce, że był kiedyś uzależniony od owej rośliny. Jako, że łowca smoków utknął w Górniczej Dolinie, Velaya proponuje Jarvisowi, aby stał się posiadaczem paczki. Najemnik jednak propozycję odmawia, gdyż nie chce wrócić do nałogu.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Khorinis zostało zaatakowane przez orków, tym samym Jarvis został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony.

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwszej części gry zabicie go bez pomocy kodów jest nie możliwe nawet w szóstym rozdziale. Jest to dziwne, ponieważ nie jest on znaczącą postacią, a w ostatnim rozdziale można zabić prawie wszystkie postacie, z kilkoma wyjątkami.
  • Wraz z Kosą, Cordem, Kharimem i Baloro jest jedynym imiennym najemnikiem w Gothic, który nie używa dwuręcznych toporów.
  • W pierwszej części gry ma włosy zaczesane w mały kucyk, natomiast w Gothic II są już one bardzo krótkie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki