Fandom

Gothicpedia

Jack Aligator

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij

Jack Aligator
Jack Aligator (NK) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Miejsce zamieszkania
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Żyje
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
pir_1352_addon_alligatorjack

Jack Aligator – postać, występująca w Gothic II: Noc Kruka. Jest to pirat mieszkający w obozie piratów.

Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Jest również myśliwym, którego jako pierwszego Bezimienny spotyka w dolinie budowniczych. Jest bardzo miły dla bohatera. Zajmuje się polowaniem w Jarkendarze m.in. na bagienne szczury i aligatory, dzięki czemu zyskał ten przydomek. Jego zadaniem jest zaopatrywanie obozu w jedzenie. Jego chatka stoi niedaleko palisady budowanej przez piratów, przed atakiem bandytów z wieży. Bezimienny może mu pomóc w polowaniu na bagienne szczury. Po skończeniu polowania Bezimienny otrzyma od niego mięso, które każe zanieść Morganowi, który w zamian wpuści Bezimiennego do obozu piratów. Jest jedną z kilku osób, która może pomóc Bezimiennemu w polowaniu na brzytwiaki, misji zleconej przez Grega. Posiada dużą wiedzę na temat pobliskich terenów i wie gdzie najczęściej przebywali Angus i Hank. Po polowaniu zechce nauczać Bezimiennego skórowania gadów.

Dalsze losy Edytuj

Po odpłynięciu Bezimiennego na kontynent, Jarkendar został zaatakowany przez orków, tym samym Jack Aligator został prawdopodobnie przez nich zabity, bądź zniewolony. Mógł też uciec z innymi piratami drogą morską.

Ciekawostki Edytuj

  • Ma podobną twarz do Angara.
  • Swój przydomek zyskał z powodu polowań na aligatory, jednak w całym świecie Gothic II i Gothic II: Noc Kruka, te zwierzęta nie występują - można je najwyżej przyzwać za pomocą kodów.
  • W modyfikacji Piratenleben Jack Aligator jest podpisany "Jack Alligator".
  • Pomimo faktu, że jest myśliwym, nie używa żadnej broni dystansowej. I mimo to może uczyć Bezimiennego strzelania z łuku.
  • W modyfikacji Złote Wrota on, Skip i Bones są jedynymi piratami z dawnej załogi, którzy pozostali.
  • W tej samej modyfikacji z początku jest nieprzyjemnie nastawiony do bohatera.

Więcej w Fandom

Losowa wiki