Fandom

Gothicpedia

Jack

4965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Jack
Jack (Gothic II) (by Gothicfan94).png
Informacje
Gildia
Zawód
Marynarz
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
Vlk_444_Jack

Jack – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to latarnik, stary wilk morski mieszkający w mieście Khorinis.

Przed akcją gry Edytuj

Wiele wie o żeglowaniu. Jack jest obywatelem Khorinis i pracuje jako latarnik w latarni morskiej nieopodal tego miasta. Dobrze wykonuje swoją pracę. Pewnego dnia na jego miejsce pracy najechało trzech uzbrojonych bandytów, którzy zmusili go do opuszczenia latarni. Od tamtego czasu, bez pracy, przesiadywał na ławce na przystani w dzielnicy portowej i wpatrywał się w morze.

Gothic II Edytuj

Gdy przybył Bezimienny, Jack łaskawie poprosił go o pomoc w tej sprawie. Bezimienny rozprawił się z bandytami i zawiadomił go o tym. Uradowany Jack wrócił wtedy do latarni morskiej. Niedługo potem Bezimienny poprosił żeglarza, aby został kapitanem jego okrętu. Jack zgodził się, ale najpierw musiał znaleźć kogoś, kto mógłby zaopiekować się latarnią w czasie jego nieobecności. Wybór padł na Briana, czeladnika kowala Harada. Brian kończył już terminowanie u swego mistrza, dlatego zostałby teraz bez pracy. W tej sytuacji Jack płynie Esmeraldą na dwór Irdorath. Po dopłynięciu do świątyni Beliara, Jack jest niespokojny, a po ataku orków na statek ogarnia go panika i grozi Bezimiennemu, że po kolejnym natarciu zielonoskórych odpływa z nim lub bez niego.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

Mieszka w swojej latarni wraz z Sarą i Brianem. Przy pierwszej rozmowie z Velayą opowiada o wyspie złodziei. Prosi również bohaterkę, aby przeszukała skrytkę dawnej organizacji i znalazła jego runę. Po znalezieniu dobrze ukrytego kamienia runicznego stary wilk morski jest uradowany. Później w jego skrzyni wojowniczka odnajduje K.A.R.A.B.I.N. Po zostaniu baronową latarnik prosi Velayę, aby pozbyła się ognika, który może zmylić statki zawijające do portu. Po wykonaniu zadania Jack jest zadowolony.

Dalsze losy Edytuj

Jego dalsze losy są nieznane. Jeżeli Bezimienny weźmie go na statek, po przypłynięciu Esmeraldy do Myrtany Jack nie wychodzi z pokładu statku, prawdopodobnie zostaje zabity przez piratów, którzy napadają na statek. Jeżeli go zostawi, ginie podczas ataku orków lub zostaje niewolnikiem. Mógł też uciec, gdyż ze swojej wieży mógł zauważyć orków i zbiec do lasu.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki