Fandom

Gothicpedia

Ishtar

4966stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze22 Share

Ishtar
Ishtar - widok ogólny.png

Informacje
Położenie
Zachodni Varant
Mieszkańcy
Zarządca
Ważne miejsca
Czarna Kaplica
Skarbiec

Ishtar – główna siedziba asasynów w Varancie. Otoczona jest wielkim murem w kształcie półkola. Ishtar zbudowano u podnóży gór. U jego stóp rozciąga się równina studni, którą zarządza Kafa. Jest to najdalej wysunięte na południowy zachód miasto w Varancie. Znajdują tu się:

Historia Edytuj

Ishtar jest prawdopodobnie najstarszym miastem Asasynów, założonym przez Zubena zgodnie z wolą Beliara. Miasto przez wiele lat bogaciło się, głównie dzięki daninom z pozostałych miast pustyni. Zuben szkolił tu czarnych magów. Obecnie miasto zyskało status stolicy asasynów.

Dostęp do Ishtar Edytuj

Ważność miasta Bezimienny odczuwa szybko. Kiedy za radą Diega udaje się do Ishtar, okaże się, że aby dostać się do środka potrzebuje 75% reputacji u asasynów. W Ishtar może uczestniczyć w teście na Asasyna.

Ważniejsi obywatele Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W Ishtar można nauczyć się walki dwoma mieczami po mistrzowsku oraz umiejętności Morderstwo (zabicie pojedynczym pchnięciem w plecy). Jest to jedyne miejsce oferujące naukę tych umiejętności w całej grze.
  • Miasto wygląda, jakby zostało wbudowane w skałę.
  • Do miasta można dostać się mając mniej niż 75% reputacji u Asasynów, jednak wtedy wszyscy rzucą się na bohatera.
  • W głównym budynku, na piętrze znajduje się sala bez drzwi (można dostać się tam tylko za pomocą kodu kamery) w której znajduje się kartka z napisem (podobnie jak za palisadą orków w Gothic II). Na kartce tej widnieje napis: "Hi, you found the hidden note in the room with no doors… I hope you feel lucky now… TMAD (no I'm not dead… I'm watching you)". Oznacza to: "Cześć, znalazłeś ukrytą wiadomość w pokoju bez drzwi… Mam nadzieję, że teraz czujesz się szczęśliwy… TMAD (nie, nie jestem martwy… Obserwuję cię)".
  • Wieże w Ishtar bardzo przypominają Setarrifskie wieże strażnicze.
  • Jest to prawdopodobnie odniesienie do Bramy Isztar (Nawet zapis w języku niemieckim jest taki sam jak nazwa asasyńskiego miasta). Możliwość jest też taka, że miasto jest nazwane po Babilońskiej Bogini o takim samym imieniu.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ishtar

  • ishtar bez reputacji

    21 wiadomości
    • Z tego co pamiętam to nie widziałem tam kupców. Dostałem się przez mur i byłem tuż przed wejściem do siedziby Zubena. Wojownicy może ...
    • <div class="quote">Sebogothic napisał(a):<br />Z tego co pamiętam to nie widziałem tam kupców. Dostałem się przez ...

Więcej w Fandom

Losowa wiki