Fandom

Gothicpedia

Isgaroth

5001stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Isgaroth
Isgaroth (Gothic II) (by Gothicfan94).png

Informacje
Gildia
Miejsce zamieszkania
Miejsce pobytu
Kaplica niedaleko klasztoru
Dzierżona broń
Magia
Noszony strój
Występowanie
Status
Nieznany
Wyznanie
Dubbing
Kod na przywołanie
kdf_509_isgaroth

Isgaroth – postać występująca w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka. Jest to mag ognia przebywający poza klasztorem w niewielkiej kaplicy.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Isgaroth w przeciwieństwie do pozostałych Magów Ognia, którzy większość czasu spędzają na pilnowaniu nowicjuszy, całymi dniami oddaje się modlitwie w kaplicy. Miejsce jego kontemplacji znajduje się przy drodze prowadzącej z klasztoru do gospody pod Martwą Harpią. Udziela on wędrowcom błogosławieństw. Robi to w odróżnieniu od Darona, który przebywa z misją w mieście Khorinis, za darmo. Mag utrzymuje korespondencyjny kontakt z przebywającym w mieście portowym magiem wody Vatrasem. Za pomoc w przekazywaniu informacji nagradza on swych posłańców drobnymi nagrodami. W kaplicy oprócz ciągłej modlitwy do Innosa mag para się drobnym handlem. Ze względu na to, że do klasztoru mają wstęp jedynie członkowie zakonu Innosa, zadaniem Isgarotha jest udzielanie pomocy pozostałym mieszkańcom Khorinis. Sprzedaje on farmerom i podróżnikom mikstury lecznicze, zwoje oraz różne ingrediencje. Podczas próby ognia przydatna jest Bezimiennemu jego pomoc, gdyż może mu sprzedać siarkę, która jest niezbędna do stworzenia runy ognistej strzały. Zleca Bezimiennemu zabicie czarnego wilka. Po kradzieży Oka Innosa okolica kaplicy stała się bardzo niebezpieczna ze względu na poszukiwaczy, orków lub jaszczuroludzi (w zależności od tego, do jakiej gildii bohater należy). Niejednokrotnie mag musiał ścierać się z wyznawcami Beliara. W IV rozdziale, jeśli Bezimienny został paladynem, kaplica Isgarotha zostaje zaatakowana przez oddział orkowych wojowników, a on sam ginie, jeśli nie pomoże mu przyszły król Myrtany.

Velaya – Historia wojowniczki Edytuj

W modyfikacji Velaya – Historia wojowniczki Isgaroth przeżywa częste ataki poszukiwaczy. Modli się dalej w kaplicy Innosa. Dalej handluje zwojami i materiałami do wyrobu run. Może udzielić błogosławieństwa Innosa Velayi tylko wtedy, jeżeli bohaterka zgodzi się pokonać duchy ludzi i orków zabitych w bitwie przed przełęczą. Po zabiciu wszystkich dusz kapłan nie kryje zadowolenia, lecz (ku niezadowoleniu wojowniczki) nie odwzajemnia się wypłatą dla Velayi. Dzięki pozwoleniu Najwyższej Rady może nauczyć zwykłych ludzi dwóch pierwszych kręgów magii. Może sprzedać szatę maga ognia bohaterce pod warunkiem, że wojowniczka przerobi ją tak, aby nikt nie rozpoznał owej szaty. Później Isgaroth za poleceniem Lorda Andre pyta się Najwyższej Rady, czy dziewczyna nie mogłaby pożyczyć świętego młota w celu zniszczenia kapliczek Beliara. Mówi bohaterce, że aby Rada się zgodziła, Velaya musi znaleźć amulet, który znajduje się niedaleko Słonecznego kręgu. Ma go złodziejski goblin. Po przyniesieniu przez wojowniczkę amuletu Isgaroth przynosi broń.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas walki z hersztem orków może zginąć;
  • kiedy główny bohater dostanie od niego błogosławieństwo, to jest ono zaliczane do zadania Thorbena;
  • ma taką samą twarz jak Ramirez.

Więcej w Fandom

Losowa wiki