Fandom

Gothicpedia

Inubis

5037stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij
Inubis
Inubis (by Jakimix135xd).png

Informacje
Gildia
Poziom
GII: 40
GII:NK: 40
Miejsce zamieszkania
Przed akcją gry: Nieznane
Miejsce pobytu
Przed akcją gry: Nieznane
Dzierżona broń
Noszony strój
Występowanie
Status
Nie żyje
Wyznanie
Przed akcją gry: Innos
GII: Beliar
Dubbing
Brak
Kod na przywołanie
Crypt_Skeleton_Lord

Inubis – upadły paladyn występujący w Gothic II oraz Gothic II: Noc Kruka.

Przed akcją gry Edytuj

Został wygnany z zakonu paladynów, co spowodowało odejście ze ścieżki Innosa i przejście na stronę Beliara. Przyłączyło się do niego wielu wyznawców. W pościg za nim ruszył prawdopodobnie także paladyn imieniem Ivan, który chciał go nawrócić z niewłaściwej drogi. Ciało Inubisa spoczywa w krypcie za farmą Onara. Nie wiadomo, kto zbudował dla niego taką kryptę, możliwe, że inne sługi mrocznego boga. Wokół jego grobowca pochowani są inni ludzie. Inubis po powstaniu z martwych w zemście za wygnanie zabija Ivana.

Gothic II i Gothic II: Noc Kruka Edytuj

Umarłego paladyna przebudza Bezimienny, któremu po otwarciu trzech kufrów i walce ze szkieletami objawia się Inubis jako ożywieniec. Główny bohater pokonuje wtedy nieumarłego paladyna.

Ciekawostki Edytuj

  • Groby wokół jego krypty są podpisane przez autorów gry. Jest tam również podpisany tajemniczy Potężny Krasnolud z Kosmosu.
  • Podczas walki jest podpisany Pan cienia, Inubis.
  • Jest pewne prawdopodobieństwo, że jego imię nawiązuje do egipskiego boga śmierci i opiekuna mumifikacji – Anubisa.
  • Gdy za pomocą kodów gracz zdejmie z niego zbroję, będzie miał ciało ludzkie.
  • W polskim patchu 1.3.1 do modyfikacji Returning, posiada swój osobisty miecz – Lodową Zgubę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki